1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have wanted to see you."

"I have wanted to see you."

Fordítás:Találkozni akartam veled.

April 1, 2014

20 hozzászólás


FerencSzendrei

Válasom: "Látni akartalak"....és.....mi a baj


radnaitomi

Semmi. Teljesen jó! :) Csak bizonyára még nem jelentette senki...


Hugi_52

Bocs, de tegnap megkérdőjeleztem az egyik válaszod. Nem kellett volna!!! Más valakinek megválaszoltam egyik kérdését, félig volt jó!!! Nem volt jó szériám. Bocsánatot kérek érte!!! Nem tudom hogy csináltam, de a követőd lettem, ugyancsak tegnap. Még egyszer bocs!!!


Johnny209255

Na, akkor én ma bejelentettem! 2020.05.03


SztanaAnna

Már elfogadja ezt a választ is.


jokutine

Miért nem jó a "Látni akartalak?"


radnaitomi

Ahogy feljebb is írtam már, teljesen jó.


mik.del

Látni akartalak, jó!


Bauer01

akartam, hogy találkozzunk ez elfogadható?


aptg.gabi

szerintem nem, mert az "I" -t én-t (I/1.személy) és a "you"-t téged (I/2. személy) (vagy veled) nem helyettesíthetjük a they=mi-vel. (T/1- személlyel)


karak74

Annyit hozzátennék, hogy az E/1 benne van az akartam szóban de az E/2 T/1 kérdéssel egyetértek.


Szollosi2

Meg akartalak látogatni - Az Ország szótárban a to see sy azt is jelenti, hogy meglátogatni valakit.


jokutine

Akaratalak látni miért nem jó?


aptg.gabi

Az akartalak látni az jó! De lehet, hogy oda is 1 db "a"-val többet írtál? (akaratalak?)


Martybet

"I have wanted to MEET you"


bardospince

Viszont akartalak látni


Tibor687133

A see alapvetően látni és nem találkozni.


IstvnTth844882

Látni akartalak; nem fogadja el


bardospince

i have wanted to meet you

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.