1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Size is important to us."

"Size is important to us."

Vertaling:Grootte is belangrijk voor ons.

April 1, 2014

4 opmerkingen


HeeVee_Dee

Waarom niet: "De maat is belangrijk voor ons"?

October 26, 2016

El2theK

Omdat er staat Size en niet the size.

October 26, 2016

HeeVee_Dee

Ah, ja; maar in het Engels worden wel vaker de lidwoorden weggelaten toch?

October 26, 2016

El2theK

Het is afhankelijk van de zin en context. In sommige gevallen kan het zijn dat in de ene taal een lidwoord weggelaten kan worden terwijl het bij de andere niet kan.

Over het algemeen is het in zinnen zoals deze hetzelfde in het Engels en Nederlands.

October 26, 2016
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.