"Sizeisimportanttous."

Vertaling:Grootte is belangrijk voor ons.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


HeeVee_Dee

Waarom niet: "De maat is belangrijk voor ons"?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat er staat Size en niet the size.

2 jaar gelden

HeeVee_Dee

Ah, ja; maar in het Engels worden wel vaker de lidwoorden weggelaten toch?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Het is afhankelijk van de zin en context. In sommige gevallen kan het zijn dat in de ene taal een lidwoord weggelaten kan worden terwijl het bij de andere niet kan.

Over het algemeen is het in zinnen zoals deze hetzelfde in het Engels en Nederlands.

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.