1. Forum
  2. >
  3. Topic: Czech
  4. >
  5. "Našla jsem synovy časopisy."

"Našla jsem synovy časopisy."

Translation:I found my son's magazines.

September 12, 2017

4 Comments


syselkk

When it is read I hear "Našla jsem si nový časopisy." Definitely and without a doubt...


David_Sarif

The ending vowel "y" in synovy is definitely pronounced shortly. "ý" would be pronounced a bit longer.


syselkk

Asi prostě nemám "hudební sluch", ale je tam vyslovený prostě středně dlouhý í - a "si nový" a "synovy" se ledabyle přečte prostě stejně. V kombinaci s tím, že jsem si všiml, že ne všude jsou knižní tvary, jsem prostě slyšel a stále slyším něco, co se dá interpretovat jako "si nový"... A podle mě snadněji než "synovy".


David_Sarif

No, a teďka to slyším i já...

Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.