Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We deliver more units than them."

Çeviri:Biz onlardan daha fazla birim teslim ederiz.

11 ay önce

4 Yorum


emlcvk
emlcvk

''units'' çoğul olduğu halde ''birimler'' cevabını kabul etmiyor.

11 ay önce

Apostle_
Apostle_

Çok doğal çünkü Türkçede yanlış bir ifade olurdu eğer kabul edilseydi. "Daha fazla"nın yanında çoğul yapmak Türkçe dilbilgisine göre bir hatadır. Örneğin şu cümle sana doğru geliyor mu?: "Bizim daha fazla elmalar yememiz lazım."

Hayır, doğrusu "Bizim daha fazla elma yememiz lazım." ("We need to eat more apples").

Böyle düşünmenin sebebi, bizler "daha fazla" (more) kelimesini Türkçede tekil kullanırken İngilizlerin/Amerikanların, İngilizcede çoğul kullanmalarıdır.

11 ay önce

emlcvk
emlcvk

Açıklamanız için teşekkür ederim.

11 ay önce

Apostle_
Apostle_

Rica ederim. :)

11 ay önce