"Der Entwickler"

Çeviri:Geliştirici

September 13, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


ktjI2PGF

bu kelimenin kullanılışına örnek verebilir misiniz? Geliştirici ne demek, ne anlamda kullanılıuyor?


SteffiBookworm

Der App-Entwickler entwickelt Apps.
Uygulama geliştiricisi uygulamalar geliştirir.


ktjI2PGF

Çok teşekkürler


humetin

Kennst du den Entwickler ? =

der Entwickler = jemand, der etwas entwickelt.

entwickeln =


humetin

Was macht ein Entwickler ? =


humetin

wickeln = Ich wickle den Fisch in eine Zeitung. =

ENTwickeln =

VERwickeln =

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.