Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Where are the students?"

Переклад:Де студенти?

1 рік тому

15 коментарів


four_seasons

Начебто є неофіційна угода з користувачами, що артикль the перекладаємо як "це", "ці". Натомість варіант "Де ці студенти" система не приймає.

1 рік тому

Milkho
Milkho

Повідомляйте про проблеми через кнопку у лівому куті під час завдання.

1 рік тому

Dmy_S
Dmy_S

Ви давно востаннє пробували? Які успіхи? )

5 місяців тому

Volodymyr507891

Котрий рік не реагують!!!(

3 місяці тому

four_seasons

Дякую за нагадування. Забувся.

1 рік тому

Volodymyr507891

10/062018 досі не виправлено

3 місяці тому

Yurii_V

Та повідомляли про ЦЮ проблему. Толку з того? Хтось це аналізує і виправляє?

10 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

Оскільки доповнення в множині артикля не потребує, the students мусить перекладатися саме як "ці студенти". І загалом, Duo саме такої політики й дотримується. Але, чомусь, не в цьому конкретному випадку. Не з тої ноги встали. Буває. І часто.

3 місяці тому

Sergymcmc

Ви чого ??Де ці студенти невірно????А де студенти,- хіба не те ж саме???

7 місяців тому

8AQD3
8AQD3

19.07.18 ще не виправлено

2 місяці тому

crQA4

прогулюють лекції

11 місяців тому

Andrew501064

Чому не "Де ці студенти?"

3 тижні тому

pf3u4

Модератори пішли попити пива

1 місяць тому

pf3u4

Значить більше не треба гратися в гру "the-це", нафік воно треба

1 місяць тому

anpsoft
anpsoft

А ЦІ куди ділося ? Як так можна вчити коли баг на багі

3 тижні тому

Пов’язані обговорення