"To know her means to love her."

Translation:Znát ji znamená milovat ji.

September 13, 2017

5 Comments


MartinPavl12

Věřím, že v případě této věty by měla být akceptována i zkrácená odpověd "Znát ji znamená milovat", vzásadě mi přijde nepřirozeně dlouhé opakovat znova to zájmeno, v krátké verzi většině posluchačů dojde, koho se myslí milovat i když samozřejmě tak může být význam i širší.

September 13, 2017

VladaFu

Mně tam to zájmeno rozhodně chybí. Prostě milovat a milovat někoho konkrétního jsou dvě různé věci.

December 17, 2018

venik212

What does "Ji znat znamena ji milovat" mean?

December 16, 2018

VladaFu

second position rule for "ji"

December 17, 2018

venik212

Thanks-- I was afraid that was the reason. If I only knew all the words that require second position...

December 17, 2018
Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.