A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Where is the presentation?"

Fordítás:Hol van a prezentáció?

4 éve

10 hozzászólás


12annarovo12

A prezentáció és a bemutatás ugyanazt jelenti, nem? Akkor miért nem fogadja el a bemutatást?

1 éve

braun465775

nekem a "hol van a bemutató"-t elfogadta. Valószínűleg az "-ás" miatt nem jó.

1 éve

bone001

Már a második elírás miatt vesz el pontot. Az előadás helyett a előadást kellett volna írnom.

4 éve

Heszi

"Hol van az előadás" helyett "Hol van a előadás"-t fogad el?!

4 éve

silas87

Jelentettétek?

4 éve

berger.csaba

A hangzóanyagal kapcsolatban lenne egy kérdésem. Én még úgy tanultam, hogy nem viszik fel a hangsúlyt a kérdés végén, mint mi, magyarok, hanem a kérdőszó vagy a fordított szórend miatt lehet tudni, hogy ez egy kérdés. A lassu lejátszásnál, itt azonban határozottan magasabb. A gyorsnál meg nem. Ezzel mi a helyzet?

4 éve

quartzhun

Hát ez nem így van! Ők ugyanolyan emelkedő hanglejtést használnak kérdésnél mi. :)

3 éve

LszlSndor8

A szemléltetés miért nem jó?

1 éve

12annarovo12

Hozzászóltunk! Miért nem válaszól senki?

8 hónapja

attila.pap

Szar

4 éve