A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He tries."

Fordítás:Megpróbálja.

4 éve

8 hozzászólás


lingobea

Ide nem kell az "it"?

4 éve

Harga
Harga

Azért nem, mert ennek a fordítása inkább: "Próbálkozik."

6 hónapja

Bogoj
Bogoj

egy előző kérdésnél nem raktam oda az 'it'-et, és levont egy életet. itt odatettem, és emiatt vont le egyet. most már tényleg nem tudom, hogy kell-e vagy sem.

3 éve

florian.farkas

miért nem jó az hogy megkostolja ?

4 éve

Kincskereso

megkóstolja = he taste it (ízleli)

A try ige valami cselekvéssel való próbálkozást jelent: try to keep animal: állatot próbál tartani

3 éve

OldAkita

2018.01.22. már elfogadja hogy "megkóstolja". Én is ezt írtam, mert ezzel a szóval most találkoztam először, az előző mondatban ahol She tries the soup" példamondat szerepelt. Azonban kicsit utánaolvasva úgy érzem, a tries szót inkább használják a "megpróbál"-ra.

6 hónapja

ElisaBardos

megpróbál miért nem jó?

2 éve

SomogyiKatalin

Ugyanezt kérdezem.

1 éve