"She has a book."

Çeviri:Onun bir kitabı var.

April 1, 2014

22 Yorum


ST4RKS

Geçen He has a book' a Onun bir kitabı var yazdım kabul etmedi " KİTAP ONDA" doğrusu dedi... Bu sefer aynı tufaya düşmeyeyim dedim Kitap onda yazdım bu seferde onun kitabı var dedi :D

July 21, 2014

cihatvar

muhtemelen gecen girdigin o cumlu he has a book degil he has the book olabilir. the eklendiginde yapi degisiyor cunku.

August 20, 2014

Efe152372

Aynen bendede aynısı oldu cok saçma :D

December 8, 2018

sude691

İlk söylerken "he has a bread " dedi ikincide ise " he has a book dedi:(

September 27, 2015

gumus58

Bi sorum olcak bu has she he it lerdemi gecerli sadece hav de kullanabilirmiyiz

September 3, 2014

DilekTrker1

Have yi I we you they gibi oznelerde kullanirsin he she it de has kullanilir

August 26, 2015

erenohao

o kızın bir kitabı var dedim yanlış dedi ama bence doğru çünkü she kız demek

December 11, 2014

ozkoklisan

"O kızın bir kitabı var" şeklindeki çevirimi yanlış kabul etti. Doğrusu, "Onun bir kitabı var." imiş.

May 4, 2015

-Yusuf

Have ve Has arasındaki fark nedir hangisi hangi durumda kullanılır.

August 21, 2015

mehmet213386

'a' koymadim diye kabul etmedi !

September 3, 2015

MuzooSAnimation

ya sinir oluyom hep garip okuyo bide yanlış bişeye basınca

she is a bokk

böle yazdım

November 29, 2015

imalunsal

iş yerinde yapıyorum

December 18, 2015

imalunsal

gayet kolay ama dinle ve yapda zorlanıyom

December 18, 2015

zarna4

bazi kelimelerin anlami farkli kabul etmiyo

January 20, 2016

BerraEce20161419

kolay şey ya :D

January 21, 2016

SelcukGaranti

kız bir kitaba sahiptir.

May 9, 2016

SelcukGaranti

kız bir kitaba sahiptir.

May 9, 2016

SelcukGaranti

Sisteminizde hatalar var. Çok güzel gidiyor derken, çok da hatalar yapmaktasınız.

May 9, 2016

SelcukGaranti

"She has a book."

Çeviri:Onun bir kitabı var. Yetmez. Kızın bir kitabı var, demek daha doğrudur.

May 9, 2016

aysegultksn

aynısını yazdım sadece "Onun" değil "onun" yazdım diye mi yanlış kabul etti? Gerçekten mi?!

October 3, 2017

thevisskyy

Benim kitabim var evet :)

November 27, 2017

elasham

She has a book yazdim kabul etmedi dogrusu olarak aynisini yazdi

June 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.