1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has a book."

"She has a book."

Çeviri:Onun bir kitabı var.

April 1, 2014

51 Yorum


ST4RKS

Geçen He has a book' a Onun bir kitabı var yazdım kabul etmedi " KİTAP ONDA" doğrusu dedi... Bu sefer aynı tufaya düşmeyeyim dedim Kitap onda yazdım bu seferde onun kitabı var dedi :D


cihatvar

muhtemelen gecen girdigin o cumlu he has a book degil he has the book olabilir. the eklendiginde yapi degisiyor cunku.


Efe152372

Aynen bendede aynısı oldu cok saçma :D


sude691

İlk söylerken "he has a bread " dedi ikincide ise " he has a book dedi:(


beyza259969

Arkadaşlar 'she has a book' =onun kitabı var veya onun bir kitabı var. "Kız" kelimesini kullanamamanızın sebebi cümlede "Girl" sözcüğünün olmaması. Beğenin üstte kalsın :D


gizemli_06022021

Bikete she o demek diyil onun demektir bu ilk hata. Bunu duzeltiniz yani. Ve böyle hatalar yüzünden yanlış gidiyor canlar boşa gidiyor


gizemli_06022021

Bikere she o demek onun deyil bu hatalar yüzünden canlar boşa gidiyor.!


Rabia362

Ya ben she has a book yaptım ama yanlış


zarna4

bazi kelimelerin anlami farkli kabul etmiyo


SelcukGaranti

kız bir kitaba sahiptir.


aysegultksn

aynısını yazdım sadece "Onun" değil "onun" yazdım diye mi yanlış kabul etti? Gerçekten mi?!


Zeynep428741

Bugün Duolingo da bir sorun mu var?Doğru cümlelerimi yanlış diye söylüyor şimdi den teşekkürker.


Skalpb

Ben o bie kitaba sahip dedim kabul etti


refikatakan

Has burada iyelik eki oldu. Az önceki she has the plates cümlesinde tabaklar onda şeklindeydi. Ayrım yaparken çok zorlanıyorum. The ekinden dolayı mı iyelik kalıbına giriyor?


Itach22

Yanlisliklar duzelse iyi olur


gumus58

Bi sorum olcak bu has she he it lerdemi gecerli sadece hav de kullanabilirmiyiz


DilekTrker1

Have yi I we you they gibi oznelerde kullanirsin he she it de has kullanilir


beyza259969

Has sadece she he it lerde geçerli


-Yusuf

Have ve Has arasındaki fark nedir hangisi hangi durumda kullanılır.


beyza259969

Have i you we they de Has sadece he she it de kullanılır


MuzooSAnimation

ya sinir oluyom hep garip okuyo bide yanlış bişeye basınca

she is a bokk

böle yazdım


erenohao

o kızın bir kitabı var dedim yanlış dedi ama bence doğru çünkü she kız demek


AbdullahAkcaer

She "o" demek. Kızlar ve Kadınlar için.


gavurca_talebesi

She dişil bir özne ama kız demek değil. "O" demek. ;)


beyza259969

Başına neden o koydun gerek yokki. She has a book=onun kitabı var


ozkoklisan

"O kızın bir kitabı var" şeklindeki çevirimi yanlış kabul etti. Doğrusu, "Onun bir kitabı var." imiş.


beyza259969

Cimlede çünkü girl kullanmamış o yüzden onun kitabı var olacak


mehmet213386

'a' koymadim diye kabul etmedi !


imalunsal

iş yerinde yapıyorum


imalunsal

gayet kolay ama dinle ve yapda zorlanıyom


SelcukGaranti

kız bir kitaba sahiptir.


SelcukGaranti

Sisteminizde hatalar var. Çok güzel gidiyor derken, çok da hatalar yapmaktasınız.


thevisskyy

Benim kitabim var evet :)


elasham

She has a book yazdim kabul etmedi dogrusu olarak aynisini yazdi


AyferKo1

She kızlar için o demek He erkekler için o demek


MEmre275280

Biri net cevap yazsa kitlense herkes bir sey yazıyor hiç okumadim bile


[aktif olmayan kullanıcı]

    "O bir kitap sahibi" yazdım kabul etmedi, doğru cevap "onun bir kitabı var" olacakmış ikisi aynı anlam değil mi zaten??


almondcgl

    Kızın bir kitabı var cevabını kabul etmedi yanlış mıdır?


umutku

    She o demek. Girl kız demek


beyza259969

    Yanlış çünkü 'girl' kelimesini kullanmamış


MuzooSAnimation

    şu sesli sorulara uyuz oluyom garip söliyo


SelcukGaranti

    "She has a book."

    Çeviri:Onun bir kitabı var. Yetmez. Kızın bir kitabı var, demek daha doğrudur.


beyza259969

    Neden? "Girl" kullanmışmı??


MesutYlmaz3

    Bir kitabi var diyor kimin bir kitabi var sorusuni sordugun zaman ozne onun oluyor ama o var orada


EnginAydn

    She (o) yerine geçerken bu cümlede onda anlamını nasıl alabiliyor


omercito

    "She has a book - O bir kitapa sahip" derken iki şeyi kastediyor olabiliriz:

    Birincisi, onun bir kitabı olduğunu; ikincisi onda bir kitap olduğunu.

    Dolayısıyla buradan yola çıkarak daha farklı alternatif çevirilere de ulaşabiliriz. Her cümlenin sadece motomot bir cümle çevirisi olmak zorunda değildir. Aynısı Türkçe'den İngilizce'ye çevirirken de geçerli.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.