"She has a book."

Çeviri:Onun bir kitabı var.

4 yıl önce

20 Yorum


ST4RKS

Geçen He has a book' a Onun bir kitabı var yazdım kabul etmedi " KİTAP ONDA" doğrusu dedi... Bu sefer aynı tufaya düşmeyeyim dedim Kitap onda yazdım bu seferde onun kitabı var dedi :D

4 yıl önce

cihatvar

muhtemelen gecen girdigin o cumlu he has a book degil he has the book olabilir. the eklendiginde yapi degisiyor cunku.

4 yıl önce

sude691

İlk söylerken "he has a bread " dedi ikincide ise " he has a book dedi:(

3 yıl önce

gumus58

Bi sorum olcak bu has she he it lerdemi gecerli sadece hav de kullanabilirmiyiz

4 yıl önce

DilekTrker1

Have yi I we you they gibi oznelerde kullanirsin he she it de has kullanilir

3 yıl önce

erenohao

o kızın bir kitabı var dedim yanlış dedi ama bence doğru çünkü she kız demek

3 yıl önce

ozkoklisan

"O kızın bir kitabı var" şeklindeki çevirimi yanlış kabul etti. Doğrusu, "Onun bir kitabı var." imiş.

3 yıl önce

-Yusuf

Have ve Has arasındaki fark nedir hangisi hangi durumda kullanılır.

3 yıl önce

mehmet213386

'a' koymadim diye kabul etmedi !

3 yıl önce

MuzooSAnimation

ya sinir oluyom hep garip okuyo bide yanlış bişeye basınca

she is a bokk

böle yazdım

2 yıl önce

imalunsal

iş yerinde yapıyorum

2 yıl önce

imalunsal

gayet kolay ama dinle ve yapda zorlanıyom

2 yıl önce

zarna4

bazi kelimelerin anlami farkli kabul etmiyo

2 yıl önce

BerraEce20161419

kolay şey ya :D

2 yıl önce

SelcukGaranti

kız bir kitaba sahiptir.

2 yıl önce

SelcukGaranti

kız bir kitaba sahiptir.

2 yıl önce

SelcukGaranti

Sisteminizde hatalar var. Çok güzel gidiyor derken, çok da hatalar yapmaktasınız.

2 yıl önce

SelcukGaranti

"She has a book."

Çeviri:Onun bir kitabı var. Yetmez. Kızın bir kitabı var, demek daha doğrudur.

2 yıl önce

aysegultksn

aynısını yazdım sadece "Onun" değil "onun" yazdım diye mi yanlış kabul etti? Gerçekten mi?!

1 yıl önce

thevisskyy

Benim kitabim var evet :)

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.