"Yes and no."

Μετάφραση:Ναι και όχι.

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


nUry800040

το yes and no δεν σημαίνει ναι και όχι?

πριν από 1 χρόνο

el754

Αγαπητε Duo, για 2 μέρες,επειδή είμαι σε ολιγοημερες διακοπες,δεν εκανα προοδο. Σήμερα το σλυστημα με ξαναβαζει απο την αρχή ενώ λημουν στην ενότητα άνθρωποι,αριθμοί.. Δεν θ ακολουθήσω απ την αρχή.. Χωρίς ειδοποίηση,να με θέτεις εκτός... Λυπάμαι που σταματώ.. Μέσα απ εδώ θεωρώ θα δεις το μην/μα μου.ευχαριστώ Αθηνά Δασκαλάκη

πριν από 1 μήνα

uoLL8

Υπάρχει παραγγελία "Ναι και Όχι" στο καφενείο (όχι καφετέρια) που σημαίνει καφέ σκέτο, χωρίς ζάχαρη.

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.