A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Felneveljük a gyerekeidet."

Fordítás:We raise your children.

4 éve

11 hozzászólás


zsolbert

érthetetlen a névelők használata

4 éve

zsolbert

számomra is érthetetlen a névelők használata

4 éve

Maminti.
Maminti.

Meg kell ismerni a szabályokat! Itt pl. azért nincs névelő a "your children" előtt, mert az angol nyelvben (többek között) a személynévmások előtt nem szabad névelőt használni. Itt átolvashatod a névelőkre vonatkozó szabályokat: http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.index.phtml

4 éve

zsolbert

Köszönöm

4 éve

vadcic

we raise up miért nem fogadható el?

3 éve

cselida

felnevel = bring up

3 éve

IstvanMaro

A raise up is helyes

4 hónapja

Garajszki

Nem értem, hogy miért a raise kifejezést használja erre a mondatra. A felnevelt a bring up-al használjuk.

3 éve

IstvanMaro

Meg a raise uppal

4 hónapja

maria.toro3

A grow up miért nem jó??

1 éve

IstvanMaro

Mert az azt jelenti hogy felnő, itt a kérdés pedig a felnevel

4 hónapja