A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am going to read a book."

Fordítás:El fogok olvasni egy könyvet.

4 éve

13 hozzászólás


Szilvia_Czulak

El fogok olvasni egy könyvet.

4 éve

miklos44

Szerintem Szivia_Czulák megoldása tökéletes fordítás.

4 éve

nyusziagyar

Ha jól emlékszem el is fogadja a program.

4 éve

Szilvia_Czulak

Nekem nem fogadta el...

4 éve

cslevente

Még mindig nem :(

4 éve

timi839

Nekem sem :-(

4 éve

nyusziagyar

Ezek szerint rosszul emlékeztem. ;)

4 éve

Hugi_52

Azt gondolom, hogy ha olvasni fogok egy könyvet, nem jelenti azt is, hogy be is fejezem, azaz elolvasom.

4 éve

ZabiGeri

Bár én is a "rossz" választ írtam, az érvelésed jogos! :)

3 éve

BoroZol
BoroZol

El fogok olvasni egy könyvet. Ezt nekem sem fogadta el holott az előző leckében hasonlót igen.

4 éve

fectroll
fectroll

Valaki azért jelentette is, vagy csak ide írta????

3 éve

ekisz
ekisz

nekem sem fogadta el

4 éve

malackutya

Elfogadja.

1 hónapja