1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The duck swims."

"The duck swims."

Tłumaczenie:Kaczka pływa.

April 1, 2014

15 komentarzy


Zuzia904056

Em... czy tylko ja uslyszalam "duckS"? Jako "kaczki"....


Eroica222

No dokładnie tak było !


KinkiePie

Jeśli w zdaniu jest "swims" to znaczy że powinno być "duck", ponieważ końcówkę "s" do czasownika dodaje się w trzeciej osobie liczby pojedynczej, czyki kaczka jest jedna.


UrszulaGos

Usłyszałam i napisałam: the dog swims. No i co? Chyba ślepa jestem, bo nspisali, że to kaczka pływa. Jak mam rozpoznać po waszym czytaniu co pływa???? Można trochę staranniej mówić???


Mariusz492318

Ja też słyszę "dog"


Krystyna979324

Witam ja przy tym pytaniu też robię zawsze błąd bo odsłuchuję Panią lektor zawsze źle


olas321

Już zgłosiłam, ale jeszcze tu napiszę, lektorka mówi bardzo nie wyraznie i bardziej słychać dog nie duck


Filip765792

Też słyszę "dog". Wystarczyłby jeden lektor o wyraźnej wymowie, zamiast kilku wrzeszczących, mamroczących czy piszczących...


maria40263

Okropne tłumaczenia słychać,, dog'' a jest,, duck"


Jola646717

I znowu to samo nie można odróżnić dog od duck. Zmieńcie zwierzęta lub lektora


Mirks13

Słyszałam dog


matinfreeman

Zalezy ktory lektor. Lektor "dziecko" wymawia calkowicie niepoprawnie.


Justyna492741

Ja niechcący napisałam samo,,kaczka''

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.