Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"The duck swims."

Translation:Kaczka pływa.

1
4 years ago

16 Comments


Zuzia904056

Em... czy tylko ja uslyszalam "duckS"? Jako "kaczki"....

2
Reply10 months ago

wojteksow2
0
Reply8 months ago

Ala652627

co napisałeś

0
Reply5 months ago

Olkaola05

Ej ludzie czy tylko ja jej nie slucham?

-1
Reply11 months ago

zofja3

Nie ja trz

-1
Reply5 months ago

adixarro

Y fu vyctctctccffhfjfhducugtvdhdjudkdnensufe w

-1
Reply4 months ago

olas321
olas321

Już zgłosiłam, ale jeszcze tu napiszę, lektorka mówi bardzo nie wyraznie i bardziej słychać dog nie duck

-2
Reply1 year ago

Tomasz223081

U

-3
Reply11 months ago

Julia819579

a ja zrozumiałam [ pies pływa]

-4
Reply1 year ago

Oliwia387489

Mowie a to mi nie wchodzi tylko posze ze zle o co chodzi ? Apka debilska

-4
Reply1 year ago

PiotrSutow

A duck swims czy the duck swims bo z a tez tutaj jest to zdanie

-6
Reply4 years ago

acidek

Ta baba wyraźnie mówi "the duck swams" :/

-6
Reply1 year ago

Olafek10

Naj lepiej posłuchać tej baby 5 razy albo więcej.Wtedy dopiero mówić.Bardzo się trzeba nastarać.Udało mi się dopiero za 4 razem.

-6
Reply1 year ago

KamilaJustin

swims to nie jest przypadkiem liczba mnoga ! ?

-19
Reply4 years ago

yuioyuio
yuioyuio

Nie. Do czasownika w czasie teraźniejszym dodajemy końcówkę -s w 3 osobie liczby pojedynczej.

36
Reply4 years ago

Related Discussions