Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The duck swims."

Tłumaczenie:Kaczka pływa.

4 lata temu

16 komentarzy


Zuzia904056
Zuzia904056

Em... czy tylko ja uslyszalam "duckS"? Jako "kaczki"....

1 rok temu

wojteksow2
9 miesięcy temu

Alusiapl

co napisałeś

6 miesięcy temu

olas321
olas321

Już zgłosiłam, ale jeszcze tu napiszę, lektorka mówi bardzo nie wyraznie i bardziej słychać dog nie duck

1 rok temu

Olkaola05

Ej ludzie czy tylko ja jej nie slucham?

1 rok temu

zofja3

Nie ja trz

6 miesięcy temu

adixarro

Y fu vyctctctccffhfjfhducugtvdhdjudkdnensufe w

6 miesięcy temu

Tomasz223081

U

1 rok temu

Julia819579

a ja zrozumiałam [ pies pływa]

1 rok temu

Oliwia387489

Mowie a to mi nie wchodzi tylko posze ze zle o co chodzi ? Apka debilska

1 rok temu

PiotrSutow

A duck swims czy the duck swims bo z a tez tutaj jest to zdanie

4 lata temu

acidek

Ta baba wyraźnie mówi "the duck swams" :/

1 rok temu

Olafek10

Naj lepiej posłuchać tej baby 5 razy albo więcej.Wtedy dopiero mówić.Bardzo się trzeba nastarać.Udało mi się dopiero za 4 razem.

1 rok temu

KamilaJustin

swims to nie jest przypadkiem liczba mnoga ! ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie. Do czasownika w czasie teraźniejszym dodajemy końcówkę -s w 3 osobie liczby pojedynczej.

4 lata temu

Powiązane dyskusje