"I eat one egg per day."

Fordítás:Naponta egy tojást eszem meg.

April 1, 2014

17 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


meszgizi

"naponta egy tojást eszem" nem fogdja el


Pola51

Nekem elfogadta.


Nyires

Az eszik ikes ige, egyes szám első személyű alakja a klasszikus ragozás szerint eszem. Az igaz, hogy már kezd kikopni. a hétköznapi nyelvhasználatból, de azért még helyes a használata.


Edit52

eszem, mert az eszik ikes ige!!!!!!!!!!


rebeccawinters

szerintem itt is különbséget kell tenni alanyi és tárgyas ragozás között ebben az esetben megeszek egy tojást vagy megeszem a tojást. . .


nagyleticia

Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nem sokkal korábban volt egy ilyen mondat: "He goes forty an hour." Ott az an hour azt jelentette, hogy óránként (Ő negyvennel megy óránként). Itt miért nem "a day" van? Vagy korábban miért nem "per hour" volt. Esetleg jó lenne mindkettő?


Pola51

Úgy tudom, hogy a "hour"-nál a h betűt nem ejtjük ki, ezért magánhangzóként kezelve kerül elé "an", azaz egy.


fafeju

Valami fenomenalis ahigy a 'per" kimondja... szerintem ember nincs aki igy beszel...


zsanot

Egy hónapos kihagyás után ismétlem a leckéket. Én úgy fordítottam: mindennap eszek egy tojást - nem fogadta el. Mi a különbség: mindennap vagy naponta?


Pola51

A minden nap az "every day".


Sylaryss

Naponta egy tojást eszem. Kéne hozzá a 'meg' szerinte. Most az enyém miért hibás? Miért kell a 'meg'?


nobert71

'a' az 'egy' határozatlan számmal, az 'one' határozott számmal '1' nekem nem fogadta el, hogy: 1 tojást eszem naponta. :((


oregzseka

"1 tojast eszek naponta " nem fogadta el, miert!?


Harga

Csak olyankor írd számmal a számokat, amikor a fordítandóban is úgy van.


Pola51

Egytől tízig a számokat az angol betűvel írja ki.


fulopkriszta

Nem fogadta el a következő megoldásokat, pedig ugyan azt jelentik: naponta egy tojást eszem ... egy tojást eszem meg naponta Miért????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.