A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat one egg per day."

Fordítás:Naponta egy tojást eszem meg.

4 éve

16 hozzászólás


meszgizi

"naponta egy tojást eszem" nem fogdja el

4 éve

Unkee1

nekem sem...

2 éve

Pola51

Nekem elfogadta.

2 éve

Nyires

Az eszik ikes ige, egyes szám első személyű alakja a klasszikus ragozás szerint eszem. Az igaz, hogy már kezd kikopni. a hétköznapi nyelvhasználatból, de azért még helyes a használata.

4 éve

Edit52

eszem, mert az eszik ikes ige!!!!!!!!!!

4 éve

rebeccawinters

szerintem itt is különbséget kell tenni alanyi és tárgyas ragozás között ebben az esetben megeszek egy tojást vagy megeszem a tojást. . .

4 éve

nagyleticia

Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nem sokkal korábban volt egy ilyen mondat: "He goes forty an hour." Ott az an hour azt jelentette, hogy óránként (Ő negyvennel megy óránként). Itt miért nem "a day" van? Vagy korábban miért nem "per hour" volt. Esetleg jó lenne mindkettő?

4 éve

Pola51

Úgy tudom, hogy a "hour"-nál a h betűt nem ejtjük ki, ezért magánhangzóként kezelve kerül elé "an", azaz egy.

1 éve

fafeju

Valami fenomenalis ahigy a 'per" kimondja... szerintem ember nincs aki igy beszel...

3 éve

zsanot

Egy hónapos kihagyás után ismétlem a leckéket. Én úgy fordítottam: mindennap eszek egy tojást - nem fogadta el. Mi a különbség: mindennap vagy naponta?

2 éve

Pola51

A minden nap az "every day".

2 éve

Sylaryss

Naponta egy tojást eszem. Kéne hozzá a 'meg' szerinte. Most az enyém miért hibás? Miért kell a 'meg'?

2 éve

nobert71

'a' az 'egy' határozatlan számmal, az 'one' határozott számmal '1' nekem nem fogadta el, hogy: 1 tojást eszem naponta. :((

1 éve

oregzseka

"1 tojast eszek naponta " nem fogadta el, miert!?

10 hónapja

Harga
Harga

Csak olyankor írd számmal a számokat, amikor a fordítandóban is úgy van.

6 hónapja

Pola51

Egytől tízig a számokat az angol betűvel írja ki.

6 hónapja