Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dzieci jedzą makaron."

Tłumaczenie:The children eat the pasta.

0
4 lata temu

10 komentarzy


martysia01

Głupie zadanie

2
Odpowiedz1 rok temu

lusia239657

Dlaczego kids,a nie child

0
Odpowiedz1 rok temu

Emwue
Emwue

'child' nie może być, bo to liczba pojedyncza. Jeśli chodzi o wybór między 'children' a 'kids' to sprowadza się do dwu rzeczy – po pierwsze, 'kid/kids' to dialekt amerykański, po drugie, 'kids' jest jednak nieco bardziej kolokwialne niż 'children'(nawet w USA), więc w zasadzie lepiej byłoby tłumaczyć je na „dzieciaki” czy może nawet „dzieciarnia” niż „dzieci”.

Niemniej, jako iż nic nie sugeruje by to zdanie miało być językiem formalnym, nie widać powodów dla których 'kids' miałoby nie być akceptowane(jako jedna z możliwych odpowiedzi, niekoniecznie ta najlepsza) w tym zadaniu.

1
Odpowiedz1 rok temu

GrzegorzZa5

Dlaczego "a" przed pasta jest źle?

-1
Odpowiedz4 lata temu

Stawarz18

''a'' stawia się przed rzeczownikami policzalnymi l.pojedynczej i pierwszą literą spółgłoską. Podobnie jest jak ''an'' tylko pierwsza litera jest samogłoską.

5
Odpowiedz24 lata temu

108md

Bo makaron jest niepoliczalny, a przed takimi a się nie stawia.

2
Odpowiedz4 lata temu

mateusz.kanarek

Dlaczego nie "dziecko" tylko "dzieci"?

-3
Odpowiedz3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

child = dziecko
children = dzieci

11
Odpowiedz3 lata temu

MarekZzz1

Dlaczego nie 'eats' ?!

-5
Odpowiedz4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Bo końcówkę -s dodajemy do czasownika w czasie teraźniejszym w 3. osobie liczby pojedynczej, a "children" to liczba mnoga.

21
Odpowiedz4 lata temu