"Dzieci jedzą makaron."

Tłumaczenie:The children eat the pasta.

4 lata temu

11 komentarzy


martysia01

Głupie zadanie

1 rok temu

buskes76

" Dzieci jedzą makaron" - w zależności od kontekstu którego to brak prawidłowe będą np;
"Children eat pasta" "Children eat the pasta"
"The children eat pasta"
"The children eat the pasta"
"Children are eating pasta"
"Children are eating the pasta"
"The children are eating pasta"
"The children are eating the pasta"

!!! acz w ŻADNYM RAZIE "a" gdyż dzieci są w liczbie mnogiej a makaron jest niepoliczalny !!!

2 miesiące temu

lusia239657

Dlaczego kids,a nie child

2 lata temu

Emwue
Emwue

'child' nie może być, bo to liczba pojedyncza. Jeśli chodzi o wybór między 'children' a 'kids' to sprowadza się do dwu rzeczy – po pierwsze, 'kid/kids' to dialekt amerykański, po drugie, 'kids' jest jednak nieco bardziej kolokwialne niż 'children'(nawet w USA), więc w zasadzie lepiej byłoby tłumaczyć je na „dzieciaki” czy może nawet „dzieciarnia” niż „dzieci”.

Niemniej, jako iż nic nie sugeruje by to zdanie miało być językiem formalnym, nie widać powodów dla których 'kids' miałoby nie być akceptowane(jako jedna z możliwych odpowiedzi, niekoniecznie ta najlepsza) w tym zadaniu.

1 rok temu

GrzegorzZa5

Dlaczego "a" przed pasta jest źle?

4 lata temu

Stawarz18

''a'' stawia się przed rzeczownikami policzalnymi l.pojedynczej i pierwszą literą spółgłoską. Podobnie jest jak ''an'' tylko pierwsza litera jest samogłoską.

4 lata temu

108md

Bo makaron jest niepoliczalny, a przed takimi a się nie stawia.

4 lata temu

mateusz.kanarek

Dlaczego nie "dziecko" tylko "dzieci"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

child = dziecko
children = dzieci

4 lata temu

MarekZzz1

Dlaczego nie 'eats' ?!

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Bo końcówkę -s dodajemy do czasownika w czasie teraźniejszym w 3. osobie liczby pojedynczej, a "children" to liczba mnoga.

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.