1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Dzieci jedzą makaron."

"Dzieci jedzą makaron."

Tłumaczenie:The children eat the pasta.

April 1, 2014

6 komentarzy


buskes76

" Dzieci jedzą makaron" - w zależności od kontekstu którego to brak prawidłowe będą np;
"Children eat pasta" "Children eat the pasta"
"The children eat pasta"
"The children eat the pasta"
"Children are eating pasta"
"Children are eating the pasta"
"The children are eating pasta"
"The children are eating the pasta"

!!! acz w ŻADNYM RAZIE "a" gdyż dzieci są w liczbie mnogiej a makaron jest niepoliczalny !!!


Wer1noX

dzieci jedza makaron dlaczego jak napisalem ( a children eat pasta ) jest zle??? skoro dzieci sa policzalne ? i czemu musi byc the?


Jeremi666

Bo liczba mnoga


MaciekZbys

Dlaczego "makaron" to tylko "pasta", przecież także "noodl"


Fenrior006

dlaczego childrens zamiast kids? przecież to znaczy to samo

Learn English in just 5 minutes a day. For free.