1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They are birds."

"They are birds."

Traducere:Ele sunt păsări.

April 1, 2014

5 comentarii


rodicam

Ei inseamna they


fantomitzah

”they” este folosit aici ca plural al lui ”it” pentru animale, de aceea nu l-am tradus explicit.
”It is a bird.” = ”Este o pasăre.” => ”They are birds.” = ”Sunt păsări.”

Dar este acceptată și traducerea ”Ele sunt păsări.”, pentru că avem ”păsări” substantiv feminin.


Diana491816

Deci in final sunt acceptate trei raspunsuri: 1. Ei sunt pasari. 2. Ele sunt pasari. 3. Sunt pasari.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.