1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The main objective is to ans…

"The main objective is to answer the question."

Překlad:Hlavním cílem je odpovědět na tu otázku.

September 17, 2017

8 komentářů


1ch1r0

Hlavním úkolem je zodpovědět otázku?

September 17, 2017

kacenka9

Takovy preklad je prijiman

September 19, 2017

rudolf.pav

Hlavní cíl je odpověď na tu otázku?

November 18, 2018

ZdekaSchoo

to answer je odpovědět nebo zodpovědět, ne podstatné jméno odpověď, aby to bylo podstatné jméno, musel by tam být člen an answer nebo the answer

January 22, 2019

lenura8

Tím hlavnim cilem je zodpovědět tu otázku

November 20, 2018

lenura8

Jaky je prosim rozdil mezi Hlavním ukolem je zodpovědět...a Hlavnim cilem je zodpovědět...

November 20, 2018

ZdekaSchoo

úkol je task, cíl je target nebo objective

January 22, 2019

ZdekaSchoo

Můj překlad Ten hlavní cíl je zodpovědět tu otázku byl označen jako chyba. Nahlásila jsem to. Je to správný překlad nebo se mýlim a skutečně je tam nějaká chyba? https://imgur.com/a/YGUJcLS

January 22, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.