1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Benim iki İngilizce kitabım …

"Benim iki İngilizce kitabım var."

Çeviri:Ich habe zwei englische Bücher.

September 18, 2017

2 Yorum


Seyma65

Bu nasıl bi zwei telaffuzudur defalarca dinledim anlamadım


SteffiBookworm

https://www.wattpad.com/31505389-almanca-%C3%B6%C4%9Freniyorum-telafuz-kurallar%C4%B1
"... Kural 12) Bir kelimenin içerisinde “-z” var ise “ts” olarak okunur. + ÖRNEK: das Zimmer – das Tsimma (oda) die Zahl – dii Tsaal (sayı)
...
Kural 19) Almancada “V” sesi “W” ‘den gelir. ÖRNEK: weil – vayl (çünki) wieso – viizo (neden) der Löwe – dea Lövı (Aslan)
...
Kural 9) Bir kelime içerisinde “-ei” var ise iki harf birden “ay” olarak okunur. + ÖRNEK: leider – layda (maalesef) reiten – raytın (binmek –at, eşek gibi-) frei – fray (boş, serbest)
..."

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.