1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O çocuklarına onları çok sev…

"O çocuklarına onları çok sevdiğini söyler."

Çeviri:She tells her children that she loves them very much.

April 1, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

AliEmreK.

That in kattığı anlam nedir burdaki?

June 10, 2015

ogstr97

iki cümleyi birleştiriyor. Şöyle düşün; "o çocuklarına söyler." "onları çok seviyor" olduğunu

April 7, 2016

Rftyklmz

güzel açıklamış ogstr

April 17, 2016

CelilKeski

Them ve that leri nerede kullanacapm

September 10, 2019

BeycanKahr

-dığı

August 30, 2015

seydat

He says his children that he loves them so much --- bunu neden kabul etmedi !?

September 1, 2014

Selcen_Ozturk

"say someone" diye bir şey yok çünkü, bu cevap mümkün değil.

June 6, 2015

ismail629073

Hiç açıklayıcı olmamış

September 27, 2018

Freemode460753

Ben de bu sekilde yanitladim aslinda bu da dogru olmaliydi

September 24, 2019

direnyeild

she says to her children that she loves very much them niye yanlis?

April 1, 2014

omercito
Mod

"She loves very much them" yerine "she loves them very much" kullanmanız gerekiyor. Birinci kullanım hatalıdır. "Love something/someone very much"

Ayrıca örnekteki Türkçe cümlede "O"dan sonra virgül kullanılması gerekiyor. Yoksa cümleden farklı anlamlar da çıkıyor. Test sırasında karşılaşırsanız raporlayın lütfen.

April 1, 2014

Yucelkaratas

yanlış değil eksik.butun dogru cevapları istiyor

June 11, 2015

ErdaKara

Ben şu birlestirmeyi anlayamadim :(

October 18, 2016

seda272411

İngilizcede Relative clauses bölümüne biraz bakarsanız mantığı anlayınca basit aslında

July 1, 2019

Elcan649765

Sırf very yerine too yazdım diye kabul etmedi.

July 8, 2019

Kbra383428

neden says kullanamıyorum

May 3, 2019

FurkanGundogdu

So and Very ayni anlamda degiller mi

August 4, 2014

SiriusBlack99

So neye göre çok anlamında geliyor?

May 28, 2016

Bisnev99

Burada isim mmi yoksa zarf cümleciği oluyor?

February 22, 2017

7serendipity

Them yerine they kullanmıştım :/

July 24, 2018

Nazl600389

Sonunda she loves very much them demiştim niye yanlış

September 16, 2018

mustafaacar

That olmazsa olmaz mi

September 17, 2018

drgokhan1

cevaplarda 1 kelimeyi hep eksik veriyor illa klavyeyi kullandırtmak istiyor

April 26, 2019

AsumanYuce

Tells yerine says niye olmuyor

June 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.