"O çocuklarına onları çok sevdiğini söyler."

Çeviri:She tells her children that she loves them very much.

4 yıl önce

17 Yorum


AliEmreK.

That in kattığı anlam nedir burdaki?

3 yıl önce

ogstr97

iki cümleyi birleştiriyor. Şöyle düşün; "o çocuklarına söyler." "onları çok seviyor" olduğunu

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

güzel açıklamış ogstr

2 yıl önce

BeycanKahr

-dığı

3 yıl önce

seydat

He says his children that he loves them so much --- bunu neden kabul etmedi !?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"say someone" diye bir şey yok çünkü, bu cevap mümkün değil.

3 yıl önce

ismail629073

Hiç açıklayıcı olmamış

2 ay önce

direnyeild

she says to her children that she loves very much them niye yanlis?

4 yıl önce

omercito
omercito

"She loves very much them" yerine "she loves them very much" kullanmanız gerekiyor. Birinci kullanım hatalıdır. "Love something/someone very much"

Ayrıca örnekteki Türkçe cümlede "O"dan sonra virgül kullanılması gerekiyor. Yoksa cümleden farklı anlamlar da çıkıyor. Test sırasında karşılaşırsanız raporlayın lütfen.

4 yıl önce

Yucelkaratas

yanlış değil eksik.butun dogru cevapları istiyor

3 yıl önce

ErdaKara

Ben şu birlestirmeyi anlayamadim :(

2 yıl önce

FurkanGundogdu

So and Very ayni anlamda degiller mi

4 yıl önce

SiriusBlack99

So neye göre çok anlamında geliyor?

2 yıl önce

Bisnev99

Burada isim mmi yoksa zarf cümleciği oluyor?

1 yıl önce

7serendipity

Them yerine they kullanmıştım :/

4 ay önce

Nazl600389

Sonunda she loves very much them demiştim niye yanlış

2 ay önce

mustafaacar

That olmazsa olmaz mi

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.