Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O çocuklarına onları çok sevdiğini söyler."

Çeviri:She tells her children that she loves them very much.

0
4 yıl önce

14 Yorum


AliEmreK.

That in kattığı anlam nedir burdaki?

19
Cevap ver3 yıl önce

ogstr97

iki cümleyi birleştiriyor. Şöyle düşün; "o çocuklarına söyler." "onları çok seviyor" olduğunu

11
Cevap ver2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

güzel açıklamış ogstr

2
Cevap ver12 yıl önce

BeycanKahr

-dığı

4
Cevap ver2 yıl önce

seydat

He says his children that he loves them so much --- bunu neden kabul etmedi !?

9
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"say someone" diye bir şey yok çünkü, bu cevap mümkün değil.

0
Cevap ver3 yıl önce

direnyeild

she says to her children that she loves very much them niye yanlis?

2
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

"She loves very much them" yerine "she loves them very much" kullanmanız gerekiyor. Birinci kullanım hatalıdır. "Love something/someone very much"

Ayrıca örnekteki Türkçe cümlede "O"dan sonra virgül kullanılması gerekiyor. Yoksa cümleden farklı anlamlar da çıkıyor. Test sırasında karşılaşırsanız raporlayın lütfen.

7
Cevap ver4 yıl önce

Yucelkaratas

yanlış değil eksik.butun dogru cevapları istiyor

0
Cevap ver3 yıl önce

ErdaKara

Ben şu birlestirmeyi anlayamadim :(

1
Cevap ver1 yıl önce

FurkanGundogdu

So and Very ayni anlamda degiller mi

0
Cevap ver4 yıl önce

SiriusBlack99

So neye göre çok anlamında geliyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

Bisnev99

Burada isim mmi yoksa zarf cümleciği oluyor?

0
Cevap ver1 yıl önce

7serendipity

Them yerine they kullanmıştım :/

0
Cevap ver3 hafta önce