1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Niemand ist perfekt."

"Niemand ist perfekt."

Çeviri:Kimse harika değildir.

September 19, 2017

22 Yorum


ilhan373143

Kimse mükemmel değil cümlesi de doğru olmalıdır


Burcu990670

ben de böyle cevap verdim..


glbeyaz749781

Değildir olacaksa neden nicht yok


ibrahim412851

Çeviri yanlış perfekt ilk anlamı mükemmel demektir harika kelimesi için se toll kelimesi vardır bu cümle kimse mükemmel değildir olmalıydı.yanlışsam düzeltin lütfen


Mustafa.40

"Kimse mükemmel değildir." Mükemmeli başka yerlerde perfekt e sayıyor. Burda saymadı.


naz516699

Sacma bir durum..mukemmel i kabul etmeli


jacko959581

Soru kesinlikle hatalı


karalanet71

kimse harika değil cumlesi doğru kabul edilmeliydi


kristinazvy

Niemand ist nicht perfekt olduğu zaman kimse mükemmel değildir olur, bu cümle nasıl nicht olmadan bu anlama geliyor?


BaybarsCan

Kimse kelimesi ile hiçkimse kelimesi aynı anlamı vermez. Çünkü hiç kelimesi zarftır. Kimse kelimesi zamirdir. Kimse kelimesine derce anlamı katmıştır. Örneğin: çok, daha çok, en çok bunlardan hangisi üstündür. Tabiki en çok. Buradaki anlam farkı ne ise kimse ile hiçkimse arasındaki anlam farkı da budur.


Kubra.74

Çok anlamlı ve güzel cümleler var. Teşekkürler Duo ♡


Beyhan597937

Kimse mükemmel değildir. Siz de hata yapmışsınız bu çeviride işte.


BekirErol3

Nicht olmadığı zaman benim cevabım doğru. Yani ,Kimse harika.


Diana.888

"Kimse harika değil" neden kabul edilmiyor???


sonterekeme

Bu kadar olmaz arkadaş illa kimse harika değildir yazacakmısız ayıptır bildirimde bulunuyoruz bari alternatifleri ekleyin zahmet olacak ama


geometrydash213

hiç kimse iyi değildir


Tunabey_20

Harika'dan ziyade,'mükemmel' daha uygun buraya.


Yaar593971

Duolingo dan dil öğrenilmez. Dahası yok. Kör dövüşü gibi.


SadiBorano

Tuhaf bir cümle. Bana göre çevirdiğimde; " hiç kimse mükemmeldir" oldu. Fakat yorum katarsanız, " Hiç kimse mükemmel değildir" olmalı. Tuhaf ama pratik...:)))


Lorin282007

Ben niemand'ın üstüne bastım boş balon çıktı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.