"Niemand ist perfekt."

Çeviri:Kimse harika değildir.

1 yıl önce

12 Yorum


ilhan373143

Kimse mükemmel değil cümlesi de doğru olmalıdır

1 yıl önce

Burcu990670

ben de böyle cevap verdim..

1 gün önce

naz516699

Sacma bir durum..mukemmel i kabul etmeli

3 ay önce

Mustafa.40
Mustafa.40

"Kimse mükemmel değildir." Mükemmeli başka yerlerde perfekt e sayıyor. Burda saymadı.

5 ay önce

ibrahim412851

Çeviri yanlış perfekt ilk anlamı mükemmel demektir harika kelimesi için se toll kelimesi vardır bu cümle kimse mükemmel değildir olmalıydı.yanlışsam düzeltin lütfen

3 gün önce

karalanet71

kimse harika değil cumlesi doğru kabul edilmeliydi

2 ay önce

jacko959581

Soru kesinlikle hatalı

1 ay önce

BaybarsCan

Kimse kelimesi ile hiçkimse kelimesi aynı anlamı vermez. Çünkü hiç kelimesi zarftır. Kimse kelimesi zamirdir. Kimse kelimesine derce anlamı katmıştır. Örneğin: çok, daha çok, en çok bunlardan hangisi üstündür. Tabiki en çok. Buradaki anlam farkı ne ise kimse ile hiçkimse arasındaki anlam farkı da budur.

1 hafta önce

Kubra.74

Çok anlamlı ve güzel cümleler var. Teşekkürler Duo ♡

1 hafta önce

ZekiKaya3

Hiçkimsenin farki olmamalı

2 ay önce

ZekiKaya3

Sonuçta kimse ile hiçkimse aynı şey

2 ay önce

jacklin948644

Neimand ist toll

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.