Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You and I speak."

Tłumaczenie:Ty i ja mówimy.

0
10 miesięcy temu

10 komentarzy


Jerzy12
Jerzy12

Wydaje mi się, że bardziej sensowne tłumaczenie tego zdania byłoby Ty i ja rozmawiamy.

3
Odpowiedz10 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Czasownik "speak" zasadniczo oznacza jednokierunkową komunikację, a nie normalną rozmowę. Owszem, może chodzić o rozmowę w sensie "przełożony zdecydował się porozmawiać z niesubordynowanym pracownikiem", ale raczej nie o rozmowę 2 równorzędnych osób. Dlatego "Ty i ja rozmawiamy" zdecydowanie nie jest najlepszym tłumaczeniem zdania "You and I speak", bo w tym angielskim zdaniu nie chodzi o rozmowę 2 osób - tylko o pewną czynność, którą 2 osoby potrafią wykonywać i w związku z tym (czasami lub często) wykonują.

3
Odpowiedz4 miesiące temu

Perty9

Tak napisałem i nie zaliczył mi. Do tego jako poprawne napisał: ty i ja mawiamy :):)

1
Odpowiedz7 miesięcy temu

MagdalenaF960891

Mnie to samo wyszło :(

0
Odpowiedz7 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Skrypt próbuje znaleźć poprawną odpowiedź najbardziej zbliżoną do wpisanej błędnej odpowiedzi. Co w tym dziwnego?

0
Odpowiedz4 miesiące temu

BekaJakChu

Same

0
Odpowiedz5 miesięcy temu

xmonyko

Speak - mówić, talk - rozmawiać, jeśli się nie mylę.

1
Odpowiedz6 miesięcy temu

Szlufarska

Ty i ja rozmawiamy, lub Ty i ja mowimy.

0
Odpowiedz7 miesięcy temu

Busha9

Hi Duo nie mówi się "mawiamy" co to za slowo

0
Odpowiedz3 miesiące temu

juliakawcz

Ja powiedziałam dwa Dobre słowa i potwiedziło że mam dobrze

0
Odpowiedz1 miesiąc temu