"You and I speak."

Tłumaczenie:Ty i ja mówimy.

1 rok temu

11 komentarzy


Jerzy12
Jerzy12

Wydaje mi się, że bardziej sensowne tłumaczenie tego zdania byłoby Ty i ja rozmawiamy.

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Czasownik "speak" zasadniczo oznacza jednokierunkową komunikację, a nie normalną rozmowę. Owszem, może chodzić o rozmowę w sensie "przełożony zdecydował się porozmawiać z niesubordynowanym pracownikiem", ale raczej nie o rozmowę 2 równorzędnych osób. Dlatego "Ty i ja rozmawiamy" zdecydowanie nie jest najlepszym tłumaczeniem zdania "You and I speak", bo w tym angielskim zdaniu nie chodzi o rozmowę 2 osób - tylko o pewną czynność, którą 2 osoby potrafią wykonywać i w związku z tym (czasami lub często) wykonują.

6 miesięcy temu

Perty9

Tak napisałem i nie zaliczył mi. Do tego jako poprawne napisał: ty i ja mawiamy :):)

10 miesięcy temu

MagdalenaF960891

Mnie to samo wyszło :(

9 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Skrypt próbuje znaleźć poprawną odpowiedź najbardziej zbliżoną do wpisanej błędnej odpowiedzi. Co w tym dziwnego?

6 miesięcy temu

BekaJakChu

Same

8 miesięcy temu

xmonyko

Speak - mówić, talk - rozmawiać, jeśli się nie mylę.

8 miesięcy temu

Szlufarska

Ty i ja rozmawiamy, lub Ty i ja mowimy.

9 miesięcy temu

Busha9

Hi Duo nie mówi się "mawiamy" co to za slowo

5 miesięcy temu

juliakawcz

Ja powiedziałam dwa Dobre słowa i potwiedziło że mam dobrze

3 miesiące temu

Wiktoria954587

Spek to czas yetszniejszy spekstez tylko wiecej osob tak to rozumiem

1 tydzień temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.