Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Wort ist nicht länger in Gebrauch."

Çeviri:Bu kelime artık kullanımda değil.

10 ay önce

3 Yorum


Gluslu0

wort ün artikılı das ise( kelime artık kullanımda değil) doğru gibi geliyor .Eger artıkıl farklı ise bu şekilde mi kullanılır bilmiyorum

10 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=174
"Bu" bir işaret zamir. Her ikisi de doğru tercüme olmalıdır: "das" ve "dieses".

10 ay önce

humetin

Bu kelime çoktan beri kullanımda değil (kullanılmıyor).

8 ay önce