1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Wort ist nicht länger in…

"Das Wort ist nicht länger in Gebrauch."

Çeviri:Bu kelime artık kullanımda değil.

September 21, 2017

3 Yorum


Gluslu0

wort ün artikılı das ise( kelime artık kullanımda değil) doğru gibi geliyor .Eger artıkıl farklı ise bu şekilde mi kullanılır bilmiyorum

September 21, 2017

SteffiBookworm

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=174
"Bu" bir işaret zamir. Her ikisi de doğru tercüme olmalıdır: "das" ve "dieses".

September 22, 2017

humetin

Bu kelime çoktan beri kullanımda değil (kullanılmıyor).

November 25, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.