"DasWortistnichtlängerinGebrauch."

Çeviri:Bu kelime artık kullanımda değil.

1 yıl önce

3 Yorum


Gluslu0

wort ün artikılı das ise( kelime artık kullanımda değil) doğru gibi geliyor .Eger artıkıl farklı ise bu şekilde mi kullanılır bilmiyorum

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=174
"Bu" bir işaret zamir. Her ikisi de doğru tercüme olmalıdır: "das" ve "dieses".

1 yıl önce

humetin
humetin

Bu kelime çoktan beri kullanımda değil (kullanılmıyor).

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.