Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Żaden problem."

Tłumaczenie:You are welcome.

11 miesięcy temu

54 komentarze


AlaJurewic

Nie pasuje podana treść.

11 miesięcy temu

Emilia549186

,,no problem"

10 miesięcy temu

Busha9

You are welcome to raczej proszę bardzi

10 miesięcy temu

iza392079

you are welcome to raczej zapraszamy

10 miesięcy temu

GarikTu-154

Raczej nie :)

1 miesiąc temu

AgnieszkaF621052

Zaden problem to raczej nie jest You are welcome. Mysle ze tam jest blad.

7 miesięcy temu

Emilia549186

No problem to ,,no problem"

6 miesięcy temu

Paulina95031

You are welcome to 'nie ma za co'

8 miesięcy temu

Galaxy828227

You are welcome oznacza co innego niż żaden problem

8 miesięcy temu

iza570127

Nie pasuje

7 miesięcy temu

KrzysztofJ342271

To jest źle

7 miesięcy temu

MarekWinia3

Blędne zdanie

11 miesięcy temu

ziolllo

Zle zdanie

10 miesięcy temu

bozena409546

Bledne slowa

9 miesięcy temu

marpat14

Mega blad

9 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Mylisz się.

9 miesięcy temu

ZofiaOstro

Nie zgadza sie

6 miesięcy temu

irfen
irfen

Głupota w tłumaczeniu

6 miesięcy temu

misieksb

"Żaden problem" chyba ktoś tutaj zrobil zamieszanie

5 miesięcy temu

Natalia632305

Błąd

5 miesięcy temu

Turtel9

Bez sensu

5 miesięcy temu

FotoRasik

Jeżeli ktoś twierdzi, że to błędne zdanie to proponuję najpierw zapoznać się z tematem a dopiero potem komentować.

10 miesięcy temu

Mania_3

A co jeśli to jest z ćwiczeń?

3 tygodnie temu

Marek823375

Nie pasuje podana tresc

4 miesiące temu

WeronikaBu73653

Błąd w zadaniu

4 miesiące temu

EdytaWi3

Błędy w tłumaczeniu

4 miesiące temu

UrszulaHar2

Też zgadzam się jest problem

4 miesiące temu

Rysszard

Tojest chyba błąd

4 miesiące temu

magis339558

Nie ma poprawnej odpowiedzi.

4 miesiące temu

hania434838

Błędne podpowiedzi

4 miesiące temu

NorbertTre2

Raczej no problem

2 miesiące temu

Jarlo8

Tu jest błąd. Powinno byc no problem

3 tygodnie temu

salvia829681

czy mogłoby być przetłumaczone: "any problem"

11 miesięcy temu

JaroTuro1

Nie wiem czy to jest poprawne czy nie :-/

6 miesięcy temu

bozenYoda

Żaden problem to -no problem, a nie- you are welcome, bo to oznacza- zapraszamy.

4 miesiące temu

PaweMynarz

"We welcome" oznacza "zapraszamy", a fraza "you are welcome" jesy uzywana jako /nie ma za co/zaden problem/prosze . W kontekście gdy ktos Ci za cos dziekuje.

2 miesiące temu

Oliwia423694

Prawda

4 miesiące temu

Krzysztof265428

Błędna odpowiedź...

4 miesiące temu

Misia482595

Blad

4 miesiące temu

beata675462

Podane tłumaczenie jest błędne.

3 miesiące temu

RiddickAbaddon

"You are welcome" oznacza zapraszamy a nie żaden problem. Czy ktoś to w ogóle sprawdza?

3 miesiące temu

Marcin337481

Czy ,,Your welcome'' jest poprawne?

2 miesiące temu

NorbertTre2

Raczej nie ma problemu

2 miesiące temu

Ines13956

Błędne zdanie

1 miesiąc temu

Aleksander891925

Nie pasuje ta treść

1 miesiąc temu

S0712

This translation is a joke :)

1 miesiąc temu

Anita249215

No problem

1 miesiąc temu

Anita249215

Błędne zadanie

1 miesiąc temu

Bogusia475478

Błąd

1 miesiąc temu

Pawe910188

Żaden problem to "no problem", czemu to nie jest poprawione mimo wielu uwag?

1 miesiąc temu

Izabela580359

Nie pasuje podana treść

2 tygodnie temu

Izabela580359

No problem powinno być

2 tygodnie temu

Arleta277949

Tu chyba jest błąd

5 dni temu

Przemo480127

Tu jest blad

12 godzin temu