"Żaden problem."

Tłumaczenie:You are welcome.

1 rok temu

60 komentarzy


Emilia549186

,,no problem"

1 rok temu

AlaJurewic

Nie pasuje podana treść.

1 rok temu

Busha9

You are welcome to raczej proszę bardzi

1 rok temu

iza392079

you are welcome to raczej zapraszamy

11 miesięcy temu

GarikTu-154

Raczej nie :)

3 miesiące temu

AgnieszkaF621052

Zaden problem to raczej nie jest You are welcome. Mysle ze tam jest blad.

9 miesięcy temu

Paulina95031

You are welcome to 'nie ma za co'

10 miesięcy temu

Emilia549186

No problem to ,,no problem"

8 miesięcy temu

Galaxy828227

You are welcome oznacza co innego niż żaden problem

9 miesięcy temu

iza570127

Nie pasuje

9 miesięcy temu

MarekWinia3

Blędne zdanie

1 rok temu

FotoRasik

Jeżeli ktoś twierdzi, że to błędne zdanie to proponuję najpierw zapoznać się z tematem a dopiero potem komentować.

1 rok temu

Mania_3

A co jeśli to jest z ćwiczeń?

2 miesiące temu

ziolllo

Zle zdanie

11 miesięcy temu

bozena409546

Bledne slowa

11 miesięcy temu

marpat14

Mega blad

11 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Mylisz się.

11 miesięcy temu

KrzysztofJ342271

To jest źle

9 miesięcy temu

ZofiaOstro

Nie zgadza sie

8 miesięcy temu

irfen
irfen

Głupota w tłumaczeniu

8 miesięcy temu

misieksb

"Żaden problem" chyba ktoś tutaj zrobil zamieszanie

7 miesięcy temu

Natalia632305

Błąd

7 miesięcy temu

Turtel9

Bez sensu

7 miesięcy temu

Marek823375

Nie pasuje podana tresc

6 miesięcy temu

WeronikaBu73653

Błąd w zadaniu

6 miesięcy temu

EdytaWi3

Błędy w tłumaczeniu

6 miesięcy temu

UrszulaHar2

Też zgadzam się jest problem

6 miesięcy temu

Rysszard
Rysszard

Tojest chyba błąd

6 miesięcy temu

magis339558

Nie ma poprawnej odpowiedzi.

6 miesięcy temu

hania434838

Błędne podpowiedzi

6 miesięcy temu

NorbertTre2

Raczej no problem

3 miesiące temu

Jarlo8

Tu jest błąd. Powinno byc no problem

2 miesiące temu

salvia829681

czy mogłoby być przetłumaczone: "any problem"

1 rok temu

JaroTuro1

Nie wiem czy to jest poprawne czy nie :-/

8 miesięcy temu

bozenYoda

Żaden problem to -no problem, a nie- you are welcome, bo to oznacza- zapraszamy.

6 miesięcy temu

PaweMynarz

"We welcome" oznacza "zapraszamy", a fraza "you are welcome" jesy uzywana jako /nie ma za co/zaden problem/prosze . W kontekście gdy ktos Ci za cos dziekuje.

4 miesiące temu

Oliwia423694

Prawda

6 miesięcy temu

Krzysztof265428

Błędna odpowiedź...

6 miesięcy temu

Misia482595

Blad

5 miesięcy temu

beata675462

Podane tłumaczenie jest błędne.

5 miesięcy temu

RiddickAbaddon

"You are welcome" oznacza zapraszamy a nie żaden problem. Czy ktoś to w ogóle sprawdza?

5 miesięcy temu

Marcin337481

Czy ,,Your welcome'' jest poprawne?

4 miesiące temu

NorbertTre2

Raczej nie ma problemu

3 miesiące temu

Ines13956

Błędne zdanie

3 miesiące temu

Aleksander891925

Nie pasuje ta treść

3 miesiące temu

S0712

This translation is a joke :)

3 miesiące temu

Anita249215

No problem

3 miesiące temu

Anita249215

Błędne zadanie

3 miesiące temu

Bogusia475478

Błąd

3 miesiące temu

Pawe910188

Żaden problem to "no problem", czemu to nie jest poprawione mimo wielu uwag?

3 miesiące temu

Izabela580359

Nie pasuje podana treść

2 miesiące temu

Izabela580359

No problem powinno być

2 miesiące temu

Arleta277949

Tu chyba jest błąd

1 miesiąc temu

Przemo480127

Tu jest blad

1 miesiąc temu

Przemo480127

Prosze poprawcie to

1 miesiąc temu

Przemo480127

Blad

1 miesiąc temu

WandaGrzmi

Nie pasujeodpowiedź do pytania

1 miesiąc temu

Damian882607

Błąd w tłumaczeniu. Masakra...ani ładu ani składu;

1 miesiąc temu

RadosawAnd2

Zależy od kontekstu od sytuacji

2 tygodnie temu

PAftkgcf

Nie identyfikuję sie z tym tłumaczeniem i odpowiadającą ilością odpowiednich podanych wyrazów.

4 dni temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.