Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Żaden problem."

Tłumaczenie:You are welcome.

10 miesięcy temu

49 komentarzy


AlaJurewic

Nie pasuje podana treść.

10 miesięcy temu

Emilia549186

,,no problem"

9 miesięcy temu

Busha9

You are welcome to raczej proszę bardzi

9 miesięcy temu

iza392079

you are welcome to raczej zapraszamy

9 miesięcy temu

GarikTu-154

Raczej nie :)

1 tydzień temu

AgnieszkaF621052

Zaden problem to raczej nie jest You are welcome. Mysle ze tam jest blad.

6 miesięcy temu

Paulina95031

You are welcome to 'nie ma za co'

7 miesięcy temu

Emilia549186

No problem to ,,no problem"

5 miesięcy temu

Galaxy828227

You are welcome oznacza co innego niż żaden problem

7 miesięcy temu

iza570127

Nie pasuje

6 miesięcy temu

KrzysztofJ342271

To jest źle

6 miesięcy temu

MarekWinia3

Blędne zdanie

10 miesięcy temu

FotoRasik

Jeżeli ktoś twierdzi, że to błędne zdanie to proponuję najpierw zapoznać się z tematem a dopiero potem komentować.

9 miesięcy temu

ziolllo

Zle zdanie

9 miesięcy temu

bozena409546

Bledne slowa

8 miesięcy temu

marpat14

Mega blad

8 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Mylisz się.

8 miesięcy temu

JaroTuro1

Nie wiem czy to jest poprawne czy nie :-/

5 miesięcy temu

ZofiaOstro

Nie zgadza sie

5 miesięcy temu

irfen
irfen

Głupota w tłumaczeniu

5 miesięcy temu

misieksb

"Żaden problem" chyba ktoś tutaj zrobil zamieszanie

4 miesiące temu

Natalia632305

Błąd

4 miesiące temu

Turtel9

Bez sensu

4 miesiące temu

salvia829681

czy mogłoby być przetłumaczone: "any problem"

10 miesięcy temu

Rafa477641

You are welcome to jes poprawne?

9 miesięcy temu

Marek823375

Nie pasuje podana tresc

3 miesiące temu

WeronikaBu73653

Błąd w zadaniu

3 miesiące temu

EdytaWi3

Błędy w tłumaczeniu

3 miesiące temu

UrszulaHar2

Też zgadzam się jest problem

3 miesiące temu

Rysszard

Tojest chyba błąd

3 miesiące temu

bozenYoda

Żaden problem to -no problem, a nie- you are welcome, bo to oznacza- zapraszamy.

3 miesiące temu

PaweMynarz

"We welcome" oznacza "zapraszamy", a fraza "you are welcome" jesy uzywana jako /nie ma za co/zaden problem/prosze . W kontekście gdy ktos Ci za cos dziekuje.

1 miesiąc temu

Oliwia423694

Prawda

3 miesiące temu

Krzysztof265428

Błędna odpowiedź...

3 miesiące temu

magis339558

Nie ma poprawnej odpowiedzi.

3 miesiące temu

hania434838

Błędne podpowiedzi

3 miesiące temu

Misia482595

Blad

3 miesiące temu

beata675462

Podane tłumaczenie jest błędne.

2 miesiące temu

RiddickAbaddon

"You are welcome" oznacza zapraszamy a nie żaden problem. Czy ktoś to w ogóle sprawdza?

2 miesiące temu

Marcin337481

Czy ,,Your welcome'' jest poprawne?

1 miesiąc temu

NorbertTre2

Raczej no problem

1 miesiąc temu

NorbertTre2

Raczej nie ma problemu

1 miesiąc temu

Ines13956

Błędne zdanie

3 tygodnie temu

Aleksander891925

Nie pasuje ta treść

2 tygodnie temu

S0712

This translation is a joke :)

2 tygodnie temu

Anita249215

No problem

1 tydzień temu

Anita249215

Błędne zadanie

1 tydzień temu

Bogusia475478

Błąd

1 tydzień temu

Pawe910188

Żaden problem to "no problem", czemu to nie jest poprawione mimo wielu uwag?

1 tydzień temu