"Żaden problem."

Tłumaczenie:You are welcome.

1 rok temu

74 komentarze


Emilia549186

,,no problem"

1 rok temu

AlaJurewic

Nie pasuje podana treść.

1 rok temu

KarolinaKu925880

mi pasuje

1 rok temu

Busha9

You are welcome to raczej proszę bardzi

1 rok temu

iza392079

you are welcome to raczej zapraszamy

1 rok temu

GarikTu-154

Raczej nie :)

5 miesięcy temu

AgnieszkaF621052

Zaden problem to raczej nie jest You are welcome. Mysle ze tam jest blad.

11 miesięcy temu

GabiK912424

ja również chciałam to napisać ale przyszedł mi do głowy inny pomysł czyli no problem=_=

2 tygodnie temu

Emilia549186

No problem to ,,no problem"

10 miesięcy temu

Paulina95031

You are welcome to 'nie ma za co'

1 rok temu

Kinia118

You are welcome znaczy nie ma za co, nie ma problemu lub żaden problem, witamy cie

7 miesięcy temu

S0712

bradzie sie stosuje jako "nie ma za co" lub "prosze". Zaden problem - no problem, that's ok, You're fine badz fine w zaleznosci od kontekstu.

5 miesięcy temu

Galaxy828227

You are welcome oznacza co innego niż żaden problem

1 rok temu

iza570127

Nie pasuje

11 miesięcy temu

MarekWinia3

Blędne zdanie

1 rok temu

KrzysztofJ342271

To jest źle

11 miesięcy temu

FotoRasik

Jeżeli ktoś twierdzi, że to błędne zdanie to proponuję najpierw zapoznać się z tematem a dopiero potem komentować.

1 rok temu

Mania_3

A co jeśli to jest z ćwiczeń?

4 miesiące temu

ziolllo

Zle zdanie

1 rok temu

bozena409546

Bledne slowa

1 rok temu

marpat14

Mega blad

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Mylisz się.

1 rok temu

ZofiaOstro

Nie zgadza sie

10 miesięcy temu

irfen
irfen

Głupota w tłumaczeniu

10 miesięcy temu

misieksb

"Żaden problem" chyba ktoś tutaj zrobil zamieszanie

9 miesięcy temu

Natalia632305

Błąd

9 miesięcy temu

Turtel9

Bez sensu

9 miesięcy temu

Marek823375

Nie pasuje podana tresc

8 miesięcy temu

WeronikaBu73653

Błąd w zadaniu

8 miesięcy temu

EdytaWi3

Błędy w tłumaczeniu

8 miesięcy temu

UrszulaHar2

Też zgadzam się jest problem

8 miesięcy temu

Rysszard
Rysszard

Tojest chyba błąd

8 miesięcy temu

magis339558

Nie ma poprawnej odpowiedzi.

8 miesięcy temu

hania434838

Błędne podpowiedzi

8 miesięcy temu

NorbertTre2

Raczej no problem

6 miesięcy temu

Jarlo8
Jarlo8

Tu jest błąd. Powinno byc no problem

4 miesiące temu

salvia829681

czy mogłoby być przetłumaczone: "any problem"

1 rok temu

KubaMasterPlayer

Nie wiem czy to jest poprawne czy nie :-/

10 miesięcy temu

bozenYoda

Żaden problem to -no problem, a nie- you are welcome, bo to oznacza- zapraszamy.

8 miesięcy temu

PaweMynarz

"We welcome" oznacza "zapraszamy", a fraza "you are welcome" jesy uzywana jako /nie ma za co/zaden problem/prosze . W kontekście gdy ktos Ci za cos dziekuje.

6 miesięcy temu

Oliwia423694

Prawda

8 miesięcy temu

Krzysztof265428

Błędna odpowiedź...

8 miesięcy temu

Misia482595

Blad

8 miesięcy temu

beata675462

Podane tłumaczenie jest błędne.

7 miesięcy temu

RiddickAbaddon

"You are welcome" oznacza zapraszamy a nie żaden problem. Czy ktoś to w ogóle sprawdza?

7 miesięcy temu

Marcin337481

Czy ,,Your welcome'' jest poprawne?

6 miesięcy temu

NorbertTre2

Raczej nie ma problemu

6 miesięcy temu

Ines13956

Błędne zdanie

5 miesięcy temu

Aleksander891925

Nie pasuje ta treść

5 miesięcy temu

S0712

This translation is a joke :)

5 miesięcy temu

Anita249215

No problem

5 miesięcy temu

Anita249215

Błędne zadanie

5 miesięcy temu

Bogusia475478

Błąd

5 miesięcy temu

Pawe910188

Żaden problem to "no problem", czemu to nie jest poprawione mimo wielu uwag?

5 miesięcy temu

Izabela580359

Nie pasuje podana treść

4 miesiące temu

Izabela580359

No problem powinno być

4 miesiące temu

Arleta277949

Tu chyba jest błąd

4 miesiące temu

Przemo480127

Tu jest blad

3 miesiące temu

Przemo480127

Prosze poprawcie to

3 miesiące temu

Przemo480127

Blad

3 miesiące temu

WandaGrzmi

Nie pasujeodpowiedź do pytania

3 miesiące temu

Damian882607

Błąd w tłumaczeniu. Masakra...ani ładu ani składu;

3 miesiące temu

RadosawAnd2

Zależy od kontekstu od sytuacji

2 miesiące temu

PAftkgcf

Nie identyfikuję sie z tym tłumaczeniem i odpowiadającą ilością odpowiednich podanych wyrazów.

2 miesiące temu

ElaRg1

To chyba błąd z tym tłumaczeniem ?

1 miesiąc temu

RafalSicze

Wrong transtation

2 tygodnie temu

RafalSicze

Wrong translation

2 tygodnie temu

MatteuszS.

Błąd

1 tydzień temu

MagorzataC865743

Nie bardzo pasuje

1 tydzień temu

Rafa477641

You are welcome to jes poprawne?

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Tak.

1 rok temu

Gabrysia254939

NIE MAVIE RACJI JEZUS

11 miesięcy temu

muzyn684

kur*a ,, not problem ,, a ,, not a problem,, to to samo!!!!

11 miesięcy temu

InvaderBen

Nie pasuje podana treść k...a

11 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.