Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Oni wrócą."

Tłumaczenie:They will have returned.

10 miesięcy temu

3 komentarze


Marchos87

Mieszkam w UK i nigdy nie slyszalem zeby ktos tego czasu uzywal :O

1 miesiąc temu

PatrykJani5

They will back. Czemu nie zalicza?

10 miesięcy temu

br0d4
br0d4
Mod

Bo to błędna odpowiedź... "They will back" może ewentualnie oznaczać "Oni się wycofają" czy "Oni będą cofać", ewentualnie "Oni poprą" (ale w takim wypadku brak dopełniania: co mianowicie mieliby poprzeć) - bo w takiej pozycji w zdaniu słowo to, zgodnie z angielska składnią, musiałoby pełnić rolę czasownika (co jest możliwe).

10 miesięcy temu