"Diğer sandalyeyi alın!"

Çeviri:Take the other chair!

April 2, 2014

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

AliUZUN9

O other ile another arasındaki farkı bir türlü kavrayamadım

August 9, 2016

ibrahimahi2

You take other chair kelimesinin hatasi nedir acaba? Neden illa emir cumlesi sekilde yaziliyo

January 10, 2016

drgokhan1

Take other the chair olmaz mı neden

January 6, 2019

smanovic

Get olmaz mi

April 2, 2014

secretrecipe

Olur ancak "get" sözcüğü "take, bring, fetch, carry" gibi birçok sözcüğün yerine kullanılabilir. Bu yüzden yazılı olarak "get the other chair" şeklinde kullanıldığında cümlenin ne anlama geldiğini belirtecek yardımcı ifadeler gerekir.

April 10, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.