"Diğer sandalyeyi alın!"

Çeviri:Take the other chair!

4 yıl önce

4 Yorum


AliUZUN9

O other ile another arasındaki farkı bir türlü kavrayamadım

2 yıl önce

ibrahimahi2

You take other chair kelimesinin hatasi nedir acaba? Neden illa emir cumlesi sekilde yaziliyo

2 yıl önce

smanovic

Get olmaz mi

4 yıl önce

secretrecipe

Olur ancak "get" sözcüğü "take, bring, fetch, carry" gibi birçok sözcüğün yerine kullanılabilir. Bu yüzden yazılı olarak "get the other chair" şeklinde kullanıldığında cümlenin ne anlama geldiğini belirtecek yardımcı ifadeler gerekir.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.