1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Diğer sandalyeyi alın!"

"Diğer sandalyeyi alın!"

Çeviri:Take the other chair!

April 2, 2014

6 Yorum


AliUZUN9

O other ile another arasındaki farkı bir türlü kavrayamadım


ibrahimahi2

You take other chair kelimesinin hatasi nedir acaba? Neden illa emir cumlesi sekilde yaziliyo


sablenimbu

Çunku emir cumlelerinde fiil basa gelir senin dedigin cumle "sen sandalyeyi alırsın" oluyor geniş zamana donuyor


drgokhan1

Take other the chair olmaz mı neden


sablenimbu

Buradaki other sıfat görevi goruyor ve other chair bir sıfat tamlamasi the ise belirtiyor o yüzden ikisinin arasında olmaz ornegin turkcede kirmizi araba deriz bunu senin dedigin gibi dusunursek kırmizi o araba gibi bisey olur


bazan8

Other(diğer) diyor, tekrar neden the kullanılmış?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.