1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Call me tomorrow."

"Call me tomorrow."

Çeviri:Beni yarın arayın.

April 2, 2014

14 Yorum


AydnCeylan

Türkçe İngilizceden farklıdır. ''call me tomorrow'' u ''me call tomorrow'' diye değiştiremezsiniz ama Türkçede ''yarın beni ara'', ''beni yarın ara'',''ara beni yarın'' şeklinde kelimelerin yerlerini değiştirebilirsiniz. Ve cümlenin anlamı bozulmaz. cevapların bu şekilde bilgisayar tarafından kabul edilmesi gerekir.


denizzoratti

'Ara beni yarın' yanlış mı? Öyle diyor.


NUR-ELA

fiil sonda olması lazım . bu yüzden devrik cümle kurmuşsun


airsakarya

konuşma dilinde olabilir fakat yazı dilinde fiilin sonda olması gerekiyor.


ipek-temel

beni yarın ara doğru cevap çünkü ara beni yarın çok anlamsız bir cümle oluyor :)


serdaro81

Devrik cümle olduğu için kabul etmemesi normal


ipek-temel

aslında doğru ama şuna dikkat et DUYDUĞUN KELİMEYİ YAZ diyor. Onun için duyduğunu İngilizce yazman lazım


ElifzemAka

Devrik oluyo o zaman


ozlemm1907

Kelimeleri uygun yerlestırmelısın


Gulsun95

Call aramak ve cagirmak anlamlari var ve farkli anlamlardalar bunun ayrimini nasil yapicaz????


serdaro81

Bu iki kelimenin çok farkı yok türkçedeki "ara" kelimesi gibi "onu aradım" diyoruz.Ama buradaki kastımız ne? Eğer bir eşayı anlatıyorsak onu gerçek anlamda aradığımızdan bahsetmiş oluruz. Eğer bir kişi(şahıs) ise onu telefonla aradığımızı söylemiş oluruz :)


leylaakbay1

Yarin cağir neden yanlis .öznenin kim oldugu belli


ayedalkl1

özür dilerim ,alakası yok ama ilgililere ulaşamadığım için buradan yazıyorum;neden puanlarım da ilerleme olmuyor %62 de kaldım...??

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.