"Das ist selbstverständlich."

Çeviri:Bu açık.

September 22, 2017

5 Yorum


nonbenda

Bir şey anlamadım

September 22, 2017

SteffiBookworm

Sizin sorunuz nedir? Belki yardım edebilir miyim?

September 22, 2017

Baranrks

Selbstverständlich tam olarak ne anlama geliyor? Yani klar, deutlich, eindeutig kelimeleri ile aynı anlamda mı?

December 15, 2018

SteffiBookworm

açık - tabii ki öyle - kendinden anlaşılır - elbette - kendiliğinden anlaşılır - anlaşılıyor

January 4, 2019

birbyte.net

Aşikar

February 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.