1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We are strong people."

"We are strong people."

Μετάφραση:Εμείς είμαστε δυνατοί άνθρωποι.

September 23, 2017

7 σχόλια


Valentine897317

"είμαστε δυνατός λαός"......γιατί δεν είναι σωστό και το διαγράφετε??


eQJi9

Το σωστο ειναι : "είμαστε δυνατοί άνθρωποι"


B0vJ3

και γιατι το σωστο ειναι "είμαστε δυνατοί άνθρωποι" Στα Ελληνικα το σωστο ειναι ειμαστε δυνατος λαος και δεν πρεπει να το δινει λαθος


giorgis_k

το λαός είναι πρώτο στις επιλογές σας


Sofia559656

Ειμαστε δυνατοι ανθρωποι, γιατι το πηρε λάθος;


IIfh2

Είμαστε δυνατος λαός. Γιατί είναι λάθος


jaye16
Mod

Έχει προστεθεί

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.