"Idonotlikeyourbehavior."

Fordítás:Nem tetszik nekem a viselkedésed.

4 éve

13 hozzászólás


RaczLevente

Nem tetszik a magatartasod. ez miert nem jo?

4 éve

Harga
Harga

I do not like your attitude. - Nem tetszik a magatartásod.

4 éve

Sutus

Behavior is jelenthet magatartást.

4 éve

dobosiati

Nem tetszik a te viselkedésed - nem fogadja el. Remélem késöbb elfogja...

3 éve

Vibtam

Én is remélem.

3 éve

IlonaFodor3

nem fogadja el a mai napig sem!!!!!!

2 éve

Anyupintyo

A te viselkedésedet miért nem jó?

2 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Why nem tetsz"ik" if it is nem szeret"em" a viselkedésed? Why not tetsz"em"?

2 éve

Evolita
Evolita

we don't talk about me - the verb would end with "em" - but about the behavior so "tetszeni" will turn into "tetszik"

2 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Nagyon köszönöm:-) Also nicht mir, dir, uns euch, sie..... gefällt, sondern immer er, sie, es gefällt - tetszik. Stimmt das so? (Nicht gefällt dein Verhalten)

2 éve

grrrhhh

Ok, hogy nem használjuk magyarul az "én"-t de azért el lehetne fogadni: Én nem szeretem a viselkedésedet.

2 éve

Evolita
Evolita

Nem hasznaljuk gyakran az "en"-t, de ha hangsulyozni kivanjuk akkor ki lehet tenni, valoban el kene fogadniuk hiszen nyelvtanilag helyes. Az olaszban hasonlo a helyzet es mindig elfogadjak mindkettot.

2 éve

Harga
Harga

Nem rossz, de Duo megoldása egyszerűbb, érdemes megjegyezni.

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.