"Senin ne kadar zamanın var?"

Çeviri:How much time do you have?

4 yıl önce

6 Yorum


ozlena

How much have you time olabilir mi

3 yıl önce

altugcyhn

"time" sayılabilir bir şey değil mi? "how many time" kullanamaz mıyız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır sayılamaz. çünkü cevap 1 time 2 time olamaz, 1 day 2 hours falan olabilir. öyle düşün

4 yıl önce

serdaro81

how many=kac tane

How much=ne kadar

how many time dersek kac tane zamanın var olur

3 yıl önce

serdaro81

Sayılamayan şeylerin miktarını belirtmek için birimler kullanılır 2 zaman sonra gel denemez ama onu saat birimiyle kullanabiliriz.

3 yıl önce

Ouzhan915576

Denedim ama olmadı

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.