"Bildiğin gibi."

Çeviri:As you know.

4 yıl önce

18 Yorum


busranurcebi

"like you know" da olur muydu?

4 yıl önce

Blue.Earth

Aynisini diycektim

3 yıl önce

ruhawi

yok. ben de öyle yazdım red etti.

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"As you know ....." ya resmi yada yazmaya İngilizce.

Mesela müşteriye emaili: "As you know we will no longer be manufacturing X as of 1st June ........

Gayri resmi konuşma İngilizce: "You know ......"

Mesela iş arkadaşa: "You know we won't be making X after this month .....

"Bildiğin gibi." resmi mi gayri resmi mi yada ikisi? "Bildiğin gibi." Türkçe örneği yazabılırmısınız?

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Bildiğin gibi." Türkçe örneği yazabılırmısınız?

3 yıl önce

asimcan11

Buradaki "bildigin gibi" gunluk hayatta turkcede "nasil gidiyor len?"sorusuna verilen "bildigin gibi" mi? Ya da bir konferanstayiz mesela anlatici anlatiyor"hepinizin bildigi gibi ..vidividi..." gibi mi kullanildi? Iki duruma da uyar mi nasil olur?kalip midir? Sagolun.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Bence sadece ikinci örneğin.

3 yıl önce

CanOtur

"just like you know" olmuyor mu?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

maalesef

3 yıl önce

CanOtur

Sebebi nedir?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Bilmem.

3 yıl önce

CanOtur

bilmediğin şeye ne diye yorum yapıyorsun peki?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Biliyorum ki "just like you know" yanlış çünkü ana dilim İngilizce (ters kurs yaparım) ama neden yanlış maalesef bilmiyorum.

3 yıl önce

adem741643

Sen turkmusun. Nerelisin geoff kelsall. Cok komiksin cunku :)

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Teşekkür ederim. Karadenizliyim.

3 yıl önce

EcemBegumZ

You koymasak ne olur zaten orada sen dememiş

3 yıl önce

Merve866313

As know you neden olmuyor

10 ay önce

ozivkara

LİKE YAPTIM YANLIŞ KABUL ETTİ FARKI NEDİR AS LA LİKE 'IN

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.