"The women read a newspaper."

Tłumaczenie:Te kobiety czytają gazetę.

4 lata temu

66 komentarzy


iga1986

Napisalam ze kobieta czyta gazete i niby zle. Ze niby ma byc kobiety czytaja gazete. Ale nie ma koncowki "s"

3 lata temu

diTrix3

Woman kobieta Women kobiety różnica a i e

2 lata temu

Angelika809874

A u mnie poprawili na ,, kobiety CZYTUJĄ gazetę"

10 miesięcy temu

Lubikotyik

"Women" wystarczy nie yrzeba pisac "womens" :3

1 miesiąc temu

Julia1285

Bo końcówka "s" jest tylko przy trzeciej osobie liczby pojedynczej (on, ona, ono)!

2 lata temu

karolina50997

Nie

3 miesiące temu

Stawarz18

Mówię dobrze do mikrofonu i mi wyskakuje,że źle!

4 lata temu

SawekGrad

Może seplenisz.

8 miesięcy temu

monika.s-g

A jak z wymową słowa "women"? Bo jednak różnica w wymowie "woman" i "women" jest znaczna - szczególnie jeśli chodzi o "o". Może o to chodzi?

4 lata temu

Stawarz18

Tak, zgadzam się z tobą, te słowa są bardzo podobne, bo WOMAN- brzmi ''łomyn'' a WOMEN- brzmi ''łymyn''

4 lata temu

HyuPolDeutroWin

a nie łimyn? Nie jestem pewny, pytam. Mnie uczyli łimyn.

1 rok temu

Sylwia748694

A łumen?

6 miesięcy temu

przemek.ny

Występują problemy z rozpoznawaniem mowy.

4 lata temu

NikolaSero1

Napisałam ze "kobiety czytają gazete " a prawidłowo było "kobiety czytują gazetę "

1 rok temu

enter28481

Jezeli zdanie rozni sie tylko slowem (women,woman) a juz rozpoznajemy roznice. To skad wiadomo ktora wersje wybrac skoro reszta zdania niczym sie nie rozni. A odpowiedz moze byc tylko jedna?

1 rok temu

polencja

Ja napisałam kobieta czyta gazetę a powiedziało mi że źle i poprawiło na kobiety czytuja gazetę

1 rok temu

kabum2006

oszustwo

1 rok temu

DianaKrasu

Czyta a nie czytują!!!

1 rok temu

binksjarja1

Na serio! Napisałem czytają a wyskoczyło że ma być czytują :-(

10 miesięcy temu

yd1ZOfSW

Dlaczego liczba pojedyncza woman to błąd?

10 miesięcy temu

Kasia681933

Przyglupy

9 miesięcy temu

Zoja449059

nigdy takie zadania mi nie wychodzą

1 rok temu

sokzzuk

zawsze sie przy tym mylę ;-;;

1 rok temu

Moniqa200

Ja na początku na pisałam że : Ta kobieta czyta gazete. A wyskoczylo mi ta kobieta czytają gazete o co chodzi w tym???

9 miesięcy temu

zuzapoznan1

Sami macie literówke

9 miesięcy temu

seb201302

Nie jestem pewien bo to moje początki z angielskim ale wydaje mi się że w liczbie pojedynczej byłoby tak: The woman reads a newspaper. Czyli read z końcówką s

7 miesięcy temu

ukaszek200

Gdy wcześniej napisałem kobieta w liczbie pojedynczej to było dobrze ,a gdy teraz tak napisałem to miałem źle. Dziwne

8 miesięcy temu

GsiaSala

Jak była liczba pojedyncza czyli "womAn , mAn " to była końcówka "s" (np. drinkS, eatS) ... A jak jest liczba mnoga czyli womEn czy mEn .. to jest bez tej koncówki, tylko normalnie jak przy 1 osobie ( Ja - I)

3 miesiące temu

Madzia311957

Nie rozumiem najpierw liczba pojedyncza a tu bum mnoga

1 rok temu

DanielTere3

Dla czego ?! Przeczytalem wszystki kom i dalej niewiem dlaczego ma byc akurat women :/

1 rok temu

203203e

Mi pisze kobiety czytują gazetę

8 miesięcy temu

ArkadiuszS740956

Kto przeszedł?

7 miesięcy temu

Magorzata483418

Są dwie takie same odpowiedzi womem. Wybrałam pierwsza od góry i niby źle, dlaczego?

6 miesięcy temu

karolina50997

Skoro pisze kobiety rp czemu nie ma koncowki s?

3 miesiące temu

boguszbat

Gdy trzeba wybrać dobry wyraz to skad wiadomo czy liczba mnigo czy pojedyncza:(

1 rok temu

Akoiraw

Woman= Kobieta (womAn) Women= kobiety (womEn)

1 rok temu

Lukasenko2525

Czemu teraz niby a newspaper. Wczesniej to byl bład, z racji tego z gazeta przecież jest okreslona. Moim zdaniem the newspaper.

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

To czy gazeta jest określona czy nieokreślona zależy od kontekstu. Na Duolingo, gdzie nie ma kontekstu, zwykle obie opcje są poprawne i tutaj też obie powinny być uznawane.

4 lata temu

kinga905038

Ale tam było women a nie womens

2 lata temu

Akoiraw

WomAn to pojedyńcza

1 rok temu

felu6

Nie wpisalem a i robią chaje

1 rok temu

ewe_dy

To jest do poprwaki. Wprowadza w błąd. Mnoga czy pojedyńcza?!

1 rok temu

Akoiraw

Woman pojedyncza women mnoga

1 rok temu

Bartlomiej667501

To zdanie jest w liczbie pohedynczej

2 lata temu

Emwue
Emwue

Nie, jak możesz przeczytać we Wskazówkach do lekcji Podstawy 2, niektóre rzeczowniki w języku angielskim mają nieregularną liczbę mnogą – tak jest między innymi z rzeczownikiem 'woman' który przybiera postać 'women' w liczbie mnogiej.

Uwaga: na razie Wskazówki są dostępne tylko na stronie Duolingo, aplikacje ich nie wyświetlają, żeby móc je przeczytać, musisz wejść na www.duolingo,com.

2 lata temu

Akoiraw

Woman to pojedyncza

1 rok temu

BeataStefa1

Super aplikacja można szybko nauczyć się anguelskief

1 rok temu

Julek710

Pisze się woman

3 lata temu

The_Key

Ja czasem robie tak, że jak mi się nie uda to włączam mikrofon i puszczam dźwięk, ale w tym przypadku jak puściłam dźwięk to też było źle........ -.-

3 lata temu

wilczek1705

to jest liczba pojedyncza chyba nie ? a ja dalam ze kobieta czyta gazete a jest zle

3 lata temu

k.i.a.r.a

Ja nie rozumiem tej pani czy 'women' czy 'woman', nic nie kapuje

2 lata temu

kalaryback

Nie rozumiem. Woman read newspaper. Napisalam kobieta czyta gazetę i bylo zle. Jak rozpoznać ze to jest liczba mnoga?

2 lata temu

AC15_
AC15_
Mod

"Woman read a newspaper" to kobieta czyta gazetę. A w zadaniu jest napisane "Women read a newspaper", czyli kobiety czytają gazetę. Tak samo jest ze słowami man - mężczyzna, men - mężczyźni :)

2 lata temu

zuziasarata1

mówię dobrze a cały czas jest źle!!!czemu?!?!

2 lata temu

antber1

Mówię tak jak ta kobieta a wszystko mam źle!!!

2 lata temu

SokolicaSK

Mówie i mówi i nie działa

2 lata temu

magpie1910

Dlaczego woman a nie womans ?

4 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Nieregularna liczba mnoga, podobnie jak "men", a nie "mans"

4 lata temu

MilkaPikachu

Zdanie "The women read a newspaper" ma jakiś błąd, bo napisałam "Kobieta czyta gazetę" i wyszło, że KOBIETY czytają gazetę..

3 lata temu

sdomeracki1

WomAn to liczba pojedyńcza (kobieta) a WomEn to liczba mnoga (kobiety)

2 lata temu

notreallybutreal

Woman to 1 kobieta a Women to KOBIETY

2 lata temu

David572

To jest w liczbie pojedynczej a nie w mnogiej!

2 lata temu

wikagrab

A tu mam powiedziec po polsku czy po angielsku? Pomuzcie plissssss

4 lata temu

RobertHapk

Po angielsku ;)

3 lata temu

Mini_Szata

Jak to możliwe że pisze mi THE WOMEN READ A NEWSPEPER A ja pisze ONA CZYTA GAZETĘ I okazuje się że to.jest w liczbie mnogiej ?

2 lata temu

wityBuldog

Woman to liczba pojedyncza słowa kobieta. Women to liczba mnoga tego wyrazu. Dlatego masz źle. ( i jeszcze dlatego że wpisałeś ona a nie kobieta

6 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.