"I did not do it on purpose."

Fordítás:Nem szándékosan csináltam.

April 2, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


AntonGecse1

Nem csináltam szándékosan. Is ugyanazt jelenti szerintem.


KomarKatal

En szerintem is..


bozsarfruz

Nem csináltam szándékosan. Ez miért elfogadhatatlan?


PopaDomoko

Nem szándékosan tettem és nem tettem szándékosan ugyanazt jelenti.És itt felpöckölni kellett a megadott szavakat,tehát el kéne fogadni mindkét választ.


lacivan

Azt hogy mondják, hogy "szándékosan nem csináltam meg"?


KonczAndrea

Nem csináltam szándékosan. Ugyanaz!!


Sztankay54

Még nem javítottak.(2019.04.29.)


gauranga108

Nem csináltam szándékosan. Miért nem jó?


etrigem

Szerintem is!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.