A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nekünk nincsenek kutyáink."

Fordítás:We do not have any dogs.

4 éve

8 hozzászólás


aptg.gabi

Ezt nem lehet így fordítani, hogy: "We do not have our dogs" ??? valaki, aki tudja írja meg!

köszi :)

4 éve

bruati

de lehet, csak így azt jelenti, hogy 'Nincsenek meg a kutyáink.' :-)

4 éve

aptg.gabi

köszi :)

4 éve

hklacska

szerintem ez azt jelenti hogy 'nincs nálunk a saját kutyánk' (tehát vannak esetleges vendég kutyák, de a sajátunk nincs) :)

4 éve

Harga
Harga

Többes szám. 'Nincsenek nálunk a saját kutyáink'

6 hónapja

bruati

azt jelenti, hogy egyáltalán nincs kutyánk, egy darab sem

6 hónapja

AntalGabriella

Nem mert a szo szerinti forditas " Mi nem birtokolunk kutyat"

4 éve

aptg.gabi

köszi :)

4 éve