"Annen var."

Çeviri:Du hast eine Mutter.

1 yıl önce

8 Yorum


Ahmet89903

Annen var du hast Mutter.yanlış sayıldı.Doğru cevap du hast eine Mutter olmalıymış.Ama verilen cümle senin bir annen var değil ki.Eğer verilen cümle senin bir annen var olsaydı o zaman cevap du hast eine Mutter olurdu.

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Almanca çevrisinde Artikel "eine" gerekiyor. Ama "bir" gerekmiyor değil mi?

1 yıl önce

aligencer2

Doğru söylüyorsun

9 ay önce

AnlEser2

Bence de "eine" isteniyorsa verilen Türkçe cümlede "bir" yazılması gerekir. Bu durum kafa karışıklığı yaratıyor. Çoğu insan ilk yaptığında muhtemelen yanlış yapacaktır..

10 ay önce

AdnanSarka1

'Eine' nedir şimdi 1 Anne?

8 ay önce

EvaBeyza

Deine Mutter desek olmaz mi

6 ay önce

MalikQasim

Bende yanlış yazdım.

2 ay önce

Engin332828

Almanca'da ki cümleler öyle kurulur eine veya der,das,die onlar her zaman kullanılır

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.