"Sie sind die besten Äpfel."

Çeviri:Onlar en iyi elmalar.

September 23, 2017

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Junghami

Neden besten? Neden am yok?


SteffiBookworm

Çünkü "besten" burada bir sıfat ama karşılaştırma değil.

Sie sind die besten Äpfel. - Onlar en iyi elmalar.
Diese Äpfel sind am besten. - Bu elmalar en iyi.

http://almancam.com/habergoster.asp?id=285
http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=151


meltem52190im

Çok tesekkurler


meltem52190im

Peki bu da olabilir miydi? Ya da olmuyorsa neden olmuyor? "En iyi elmalar onlardır." Teşekkürler


SteffiBookworm

Die besten Äpfel sind diese.


[aktif olmayan kullanıcı]

    In den Übungen vorher habe ich mir eingeprägt "en iyi xxx bunlar" = "Dies sind die besten xxx". Warum ist dieses eine Beispiel anders?


SteffiBookworm

    Wir haben hier nicht bunlar, sondern onlar, was sowohl als Demonstrativpronomen verwendet werden kann (jene...) als auch als Pronomen (sie).


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Ich habe heute zwei Sätze notiert: Daha iyi adam o O benim en iyi arkadaşım Wieso ist die Wortstellung in beiden Sätzen anders und wird auch nur so als richtig akzeptiert?


Halil1985

      bir başka cümlede söylerken en iyi elmalar onlar diyoruz ne alaka arkadaş yahu neden kabul görmüyor kafaları bu kadar karıştırmanın manası nedir ki

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.