Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eğer yersem uyumam."

Çeviri:Wenn ich esse, schlafe ich nicht.

1 yıl önce

5 Yorum


Civan756235

hadi lennn

1 yıl önce

Civan756235

hadi lennn

1 yıl önce

Baranrks
Baranrks

Ben bir turlu anlamadım bu baglaclari....cumle dizilisini biri anlatabilir mi? Obwohl de cumlenin sonuna gelen fiil burada başa geliyor....nasil kavrayacagimi şaşırdım

9 ay önce

enanasya
enanasya

Wenn esse ich schlafe ich nicht doğru değil mi!

4 ay önce

enanasya
enanasya

Düzeltiyorum "Wenn esse ich kann ich nicht schlafen." olması gerekmez mi!

4 ay önce