Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eğer yersem uyumam."

Çeviri:Wenn ich esse, schlafe ich nicht.

10 ay önce

5 Yorum


Civan756235

hadi lennn

10 ay önce

Civan756235

hadi lennn

10 ay önce

Baranrks
Baranrks

Ben bir turlu anlamadım bu baglaclari....cumle dizilisini biri anlatabilir mi? Obwohl de cumlenin sonuna gelen fiil burada başa geliyor....nasil kavrayacagimi şaşırdım

7 ay önce

enanasya
enanasya

Wenn esse ich schlafe ich nicht doğru değil mi!

2 ay önce

enanasya
enanasya

Düzeltiyorum "Wenn esse ich kann ich nicht schlafen." olması gerekmez mi!

2 ay önce