1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Eğer yersem uyumam."

"Eğer yersem uyumam."

Çeviri:Wenn ich esse, schlafe ich nicht.

September 23, 2017

6 Yorum


Hakan-bazen-akan

"Sofern ich esse, schlafe ich nicht neden olmuyor?


Turkerr90

Ben de aynı şekilde yazdım kabul etmedi. Bazen dengeyi şaşırıyor duolingo. Bizim yaptığımız da doğru bence.


Baranrks

Ben bir turlu anlamadım bu baglaclari....cumle dizilisini biri anlatabilir mi? Obwohl de cumlenin sonuna gelen fiil burada başa geliyor....nasil kavrayacagimi şaşırdım


enanasya

Wenn esse ich schlafe ich nicht doğru değil mi!


YavuzYavuz14

Bu cümle akış olarak tamamen yanlış. Ve eksik kelimeler var. Wenn ich nicht esse kann ich nicht schlafen


MevltKavak2

Tek bir can hakkım vardı. Wenn yerine sofern i kullandım geri kalan her şey aynı ve tüm çalışmam eksik bir yazılım yüzünden 0 puan sayıldı. Viele Danke Duolingo!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.