1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I neither walk nor run."

"I neither walk nor run."

Çeviri:Ben ne yürürüm ne de koşarım.

April 2, 2014

28 Yorum


slh.mtl

Ben ne koşarım ne de yürürüm neden doğru değil.nor run ne koşarım neither work ne de yürürüm

January 1, 2015

ebulkerem

"ben ne koşarım ne de yürürüm"

bunu neden kabul etmiyor

June 29, 2015

vuslatzaten

yerlerinin farklı olmasından olabilir, önce "walk" sonra "run" geliyor.

December 3, 2015

angel_bmw

Konusmada sistem tam algilamiyor oyüzden hata veriyor devamli :(

October 21, 2015

Glsm356620

O zaman soldaki ses kismina bas,kadin kendi okusun oyle kabul ediyor:)

June 19, 2017

NeslihanBo8

Öyle de kabul etmedi

September 9, 2017

feritacar

neither cem nor bahattin :)

April 21, 2016

Lale188

Either..or kalıbının olumsuzu.Either he goes or i go- ya sen gidersin ya da ben.

August 14, 2018

Lale188

Ya o gider ya da ben olacak

August 14, 2018

hanife618641

Ogreniyorum

April 12, 2016

hanife618641

Cumle.. Kafami karistirdi

April 12, 2016

MYyespro2

Kim yaptiysa bunu

August 20, 2017

Emredmrc2

Bu cümle definetly türk kızlarının özeti. :D

March 20, 2018

tugrultosun

yazıya göre doğru çevrilmiş ancak mantık olarak hatalı ne yürür ne de koşarım olsa daha güzel olur herhalde

September 30, 2014

uefem

neden mantık olarak hatalı olsun ki? "ne yürür ne de koşarım" da doğru olmalı orası kesin ama "ben ne yürür ne de koşarım" mantık olarak elbette doğru. Gizli özne ya da açık özneyle yazmak gramer/matık yanlışı değil, tercih olabilir ancak.

September 30, 2014

tugrultosun

tamam sağolun ben özne kastetmedim ama hatamı anladım

September 30, 2014

asdzxvasd

neither in okunuşu naydır mı niydır mı ? burada bir sorun olduğu için sormuyorum bu arada meraktan.

March 28, 2015

ersinturac

bu cümlenin i am neither walk nor run şeklinde olması gerekiyor sanırım. siz ne düşünüyorsunuz.

July 31, 2016

.BlueBooks.

''I neither walk nor run. '' cümlesinde walk ve run fiilleri kullanılmış. Fiillerin zamana uygun olması lazım. Geniş zaman kullanıcaksak "I neither walk nor run." cümlesini, şimdiki zaman (am/is/are + ing) kullanıcaksak ise "I am neither walking nor running."

August 1, 2016

TolgaKymen

bunu biraz açabilir miyiz? neden "neither" önce "nor" sonra ?

April 2, 2014

Selcen_Ozturk

her zaman öyle kullanılır, kalıp. ipucu da mevcut üzerlerinde

April 2, 2014

VestelKatk

Selcen hanım İp ucunu biraz daha acar mısıniz nedir ayrıca bundan başka nor nor benzeri bir kullanım var mı

March 2, 2015

TolgaKymen

kalıp. teşekürler.

April 2, 2014

uefem

şöyle düşünülebilir: Türkçede "ya bişeyler ya da başka şeyler" deriz. Ama önce "ya da" sonra "ya" olmaz. Aynı mantık

April 5, 2014

benmesela

Ben koşmam ya da yürümem. neden yanlış oldu?

February 18, 2015

VestelKatk

Yerlerini değiştir bazen kabul ediyor

March 2, 2015

melih_eren

ben uçarım !

May 9, 2015

Alya48

N e diyon snsjsisz

August 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.