"We are going to apply it."

Fordítás:Alkalmazni fogjuk.

April 2, 2014

16 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Dzsilda

a to apply " -nál "jelentkezni" van megadva, közben a megoldásban alkalmazni szerepel.


evairenpinter

We ar going to apply for this. - We are going to apply it. (Or her, him)


Katalin5246

Valóban az" IT" megváltoztatja a fordítás értelmét. EZ VAN .Nagyon sokat kell még tanulnom! Bocsi.


SosTnde1

Végig kell olvasni a hozzá szólásokat, és akkor meg tudjuk, hogy az "apply" jelentése megváltozik az utána lévő " it" miatt. Tehát "to apply it" jelentése alkalmazni fogjuk (őt vagy azt) ,to apply for a job jelentése, jelentkezni fogunk (munkára).


dejczo

to applay -nak alkalmazni a másik jelentése


leslie1952

Ebben igazad van, de akkor segítség a segítség?


TarnaiMiklos

Hagytam magam átverni.


bardospince

Az "it " teljesen lenyeli. Igaz , hogy beszéd közben lenyelhetnek nem lényeges szavakat. de így nehéz korrekten válaszolni. Ráadásul itt az "it " még a jelentést is megváltoztatja tehát lényeges.


AnnaFarkas7

MihlyLszlH: a nem speciálisan angol szerkezeteket akkor hol fogod megtanulni? Ez egy ingyenes alkalmazás, itt nincs tanár, autodidakta módon kell elsajátitanod a nyelvet, ezt elfogadtad, amikor telepítetted a Duo-t. Akkor most inkább tanulj és igenis olvasd el a hozzaszólasokat, mert nagyon sokszor nagy segítséget jelent. És ne a súgó segitségével akarj válaszokat irni, hanem a saját eszeddel, akkor nem lesz kit hibaztatnod.


votipeti

Az "itt" a szövegben nem hallható, csak a lassításban


GyrgyFnyes1

Hetek óta próbálom átverni az "Ezt fogjuk alkalmazni"


Katalin5246

most aztán, miért is nem fogadta el tőlem,hogy" jelentkezni fogunk".? Ez olykor bosszantóan fájó.


GrgSzabolcs

a jelentkezni fogunk az hogy lenne ?


PachernTth

A gyorsban még most lehet hallani az IT-et,csak megtanultam már!


Joc140942

Félrevezető, hogy több megoldást ajánl, de csak egyet fogad el. Akkor meg minek?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.