1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are going to apply it."

"We are going to apply it."

Fordítás:Alkalmazni fogjuk.

April 2, 2014

18 hozzászólás


Dzsilda

a to apply " -nál "jelentkezni" van megadva, közben a megoldásban alkalmazni szerepel.


evairenpinter

We ar going to apply for this. - We are going to apply it. (Or her, him)


Katalin5246

Valóban az" IT" megváltoztatja a fordítás értelmét. EZ VAN .Nagyon sokat kell még tanulnom! Bocsi.


AnnaFarkas7

MihlyLszlH: a nem speciálisan angol szerkezeteket akkor hol fogod megtanulni? Ez egy ingyenes alkalmazás, itt nincs tanár, autodidakta módon kell elsajátitanod a nyelvet, ezt elfogadtad, amikor telepítetted a Duo-t. Akkor most inkább tanulj és igenis olvasd el a hozzaszólasokat, mert nagyon sokszor nagy segítséget jelent. És ne a súgó segitségével akarj válaszokat irni, hanem a saját eszeddel, akkor nem lesz kit hibaztatnod.


dejczo

to applay -nak alkalmazni a másik jelentése


leslie1952

Ebben igazad van, de akkor segítség a segítség?


jokutine

Pontosan így van.Ebből így nem lehet tanulni!


Tarnai

Hagytam magam átverni.


SosTnde1

Végig kell olvasni a hozzá szólásokat, és akkor meg tudjuk, hogy az "apply" jelentése megváltozik az utána lévő " it" miatt. Tehát "to apply it" jelentése alkalmazni fogjuk (őt vagy azt) ,to apply for a job jelentése, jelentkezni fogunk (munkára).


GyrgyFnyes1

Hetek óta próbálom átverni az "Ezt fogjuk alkalmazni"


Katalin5246

most aztán, miért is nem fogadta el tőlem,hogy" jelentkezni fogunk".? Ez olykor bosszantóan fájó.


Harga

"it" miatt nem jó.


Hajdusec

Mivel itt szövegtanulás és értelmezés a lényeg (kezdő szinten) így kerülni kellene a speciálisan angol szerkezeteket és kifejezéseket mert azokhoz magyarázat szükségeltetik, de nem hozzászólói.....ez itt nem erről szól...és időnként hajmeresztő magyar fordításokat produkálnak.


Dzsilda

Ha valami nem világos kérdezd meg itt a fórumon, mindig kapsz rá magyarázatot. Én nem hiszem hogy kerülni kellene ezeket a kifejezéseket, ez is a nyelv része, és nem árt ha tudod használni.


GrgSzabolcs

a jelentkezni fogunk az hogy lenne ?


Harga

We are going to apply. (Jelentkezni fogunk erre. - We are going to apply for this.)


Greg205011

The "man" said : "We are going to applied"!


Greg205011

Sorry, pardon! In slow motion is excellent!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.