"We are going to apply it."

Fordítás:Alkalmazni fogjuk.

4 éve

21 hozzászólás


Dzsilda
Dzsilda

a to apply " -nál "jelentkezni" van megadva, közben a megoldásban alkalmazni szerepel.

4 éve

dejczo

to applay -nak alkalmazni a másik jelentése

4 éve

leslie1952

Ebben igazad van, de akkor segítség a segítség?

4 éve

jokutine

Pontosan így van.Ebből így nem lehet tanulni!

4 éve

kogu4
kogu4

v.ö.: "to apply for a job"

1 hónapja

Katalin5246

Valóban az" IT" megváltoztatja a fordítás értelmét. EZ VAN .Nagyon sokat kell még tanulnom! Bocsi.

1 hete

Tarnai
Tarnai

Hagytam magam átverni.

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Hetek óta próbálom átverni az "Ezt fogjuk alkalmazni"

3 éve

Katalin5246

most aztán, miért is nem fogadta el tőlem,hogy" jelentkezni fogunk".? Ez olykor bosszantóan fájó.

1 hete

Harga
Harga

"it" miatt nem jó.

6 napja

Bauer01

Jelentsétek hibának, mert mind a kettő jó! Tehát el kellene fogadni!!!

3 éve

Dzsilda
Dzsilda

Miből gondolod hogy mind a kettő jó?

1 hete

Bauer01

ma van 2015 01 12 még nemjavították ki!!! a jelentkezni fogunk is elfogadható!!!

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Soha nem fogják elfogadni,mivel ott az "it" azaz ezt lehet alkalmazni, de ezt jelentkezni nem.

3 éve

Dzsilda
Dzsilda

ennyi idő után sem jöttél rá a helyes megoldásra?!

1 hete

bandika1984

"Jelentkezni fogunk" az miért nem jó?

3 éve

Tarnai
Tarnai

Az angol mondat végén ott a tárgy.

3 éve

AttilaCzif2

Mert ott az "it"; alkalmazni fogjuk azt (pl. Módszert) az aply akkor jelent jelentkezést, ha pl. munkára jelentkezel.

1 éve

LillaTakcs

Jelentkezni fogunk . Helyes a megoldás , mért nem jó???????????

1 éve

dalmika82

Jelentkezni fogunk, miért nem fogadja el?

2 éve

dalmika82

Hát itt is ugyan az a problémám, a segítség több megoldást határoz meg, a megoldás mégsem fogadja el..............dühítő. Jelentkezni fogunk, ezt írtam és nem fogadta el.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.