1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Do I need to set a date?"

"Do I need to set a date?"

Tłumaczenie:Czy muszę ustalić datę?

April 2, 2014

10 komentarzy


PiotrTaczala

A czy nie może być - "czy muszę ustalić termin?"


KonradKowa2

Oczywiście że też powinno być zaakceptowane. Termin ma szersze znaczenie niż deadline


maaRcel

Dlaczego nie zalicza "wyznaczyć datę"?


Yola448704

Tłumaczenie "Muszę wyznaczyć datę?" jest już zaliczane.


Dorota31802

Nie jest zaliczane


maciekkwiecien

dlaczego nie może być "czy muszę ustalić randkę?"


C.G_to_fixed619

Jak chyba nie zauważyłeś jest tam słowo „set" ten wyraz oznacza ustalić. Poza tym czy to zdanie brzmi sensownie „czy musze ustawić randke" ?!


User596166321

A dlaczego wersja "Czy muszę wpisać datę?" jest zła?


Dupacy

Czy potrzebuję zapisać datę?


RobertFox68

Czy muszę ustanowić datę ?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.