"Dieses Jahr folgt ein weiterer Besuch."

Çeviri:Bu yıl bir başka ziyaret daha takip ediyor.

September 25, 2017

8 Yorum


humetin

Arkadaşlar,

Anlamı : Bu yıl bir başka ziyaret daha gerçekleşiyor

Tümüyle aynen çeviri yapmak her zaman mümkün olmayabiliyor.

January 20, 2019

Hasan1461

ne saçma sapan bir cümle

September 25, 2017

Hasan1461

Almancayı ömğreteceğiz diye diye buöyle beyin yakan cümleler kurmayın lütfen

September 25, 2017

humetin

(Geçen yıl yapılanları) bu yıl bir başka ziyaret daha takip ediyor.

October 3, 2017

enanasya

Ayrıca "daha" kelimesi yok Almanca cümlede.

November 9, 2018

Derya325678

Cümlede gecmeyen kelime tercümesinde nasil oluyor.Dogru bir tercüme mi gercekten

November 13, 2018

Erdal554278

Bu yılı daha başka bir ziyaret takip ediyor . An doğru çeviri bu.

January 19, 2019

sami143280

"Folgen" gerceklesmek demek değil ki üstad, bu cumleyi sadece bu cümleyle anlamak mümkün değil, yorum yaparak çıkarım da bulunabilirsin ama kendi adıma konusayim ben o kadar almanca bilmiyorum

January 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.