1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is important that he give…

"It is important that he gives us the letter."

Fordítás:Fontos, hogy ideadja nekünk a levelet.

April 2, 2014

4 hozzászólás


Szkocsy

Magyarul szerintem teljesen helyesen hangzik és ugyanazt jelenti: "Fontos, hogy ideadja a levelet" - Nem kell feltétlenül a nekünk.


mate.komlos

Így nem teljesen pontos! Nem derül ki, hogy kinek adja a levelet, mert lehet, hogy "nekünk", de az is, hogy, "nekem".


harytomi

És az ideadja honnan jön, mert a give jelentése ad, odaad,okoz, adakozik,enged. Fontos hogy átadja nekünk a levelet, nem fogadta el!


oregkvinto

az előbb is előfordult ez a mondat, akkor azt hiányolta hogy nem írtam ki hogy Ő ideadja a levelet!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés