Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The brown hat is mine."

Překlad:Ten hnědý klobouk je můj.

před 11 měsíci

14 komentářů


Martinpitrun

Proč mi to neuznalo slovo "čapka" a ani "čepka" ?

před 5 měsíci

Karoliina765050

Cepka neni spisovna cestina, capka uz jde :)

před 5 měsíci

Tobias1212121

No,máte pravdu,a jak píšu vyse,já bych to tam přidal

před 5 měsíci

Karoliina765050

Capka uz je pridana :)

před 5 měsíci

Tobias1212121

Jste moderátorka,nebo ste to vyzkoušeli?

před 5 měsíci

Karoliina765050

Jsem moderatorka.

před 5 měsíci

Tobias1212121

To byste měli u profilu napsané,,mod"

před 5 měsíci

Karoliina765050

Ha, pravda, chytil jste me na nazvoslovi :) Opravuji: moderatorka nejsem, jsem prispevatelka do kurzu, moderatori jsou jeste o uroven vys.

před 5 měsíci

Tobias1212121

No,protože vydávání se za moderátora by se mohlo říct moderatorum

před 5 měsíci

Karoliina765050

Tak jen smele do toho :)

před 5 měsíci

Tobias1212121

Nejsem bonzák

před 5 měsíci

Tobias1212121

Protože,,čepka" ani ,,čapka"není spisovně,spisovně je ,,čepice", a ta se väčšinou píše jako ,,cap",ale kdybych byl tvurce kurzu,tak bych tam tenhle překlad jistě přidal...

před 5 měsíci

janekdeeste

Já bych přidal klóbrc :)

před 2 měsíci

TerezaMMer0123

is purple

před 2 týdny