1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Who is going to tell him the…

"Who is going to tell him the truth?"

Fordítás:Ki fogja neki elmondani az igazat?

April 2, 2014

6 hozzászólás


LadislavN

"Ki mondja meg neki az igazat?" Miért nem jó?


marci83

"ki fogja elmondani az igazat neki" ez miért nem jó ?


dnrelix98

Ki fog neki igazat mondani?- Ez miiért nem jó??????????????,


zita717891

Mert ez a mondat tartalmában teljesen mást jelent


IzabellaSz2

Ki foga közölni vele az igazságot?Miért nem jó?


Borgi1981

Kérdésnél mikor használom a "going" -ot?Mert ez még nyilván nincs eldöntve,mivel kérdés.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.