A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Who is going to tell him the truth?"

Fordítás:Ki fogja neki elmondani az igazat?

4 éve

6 hozzászólás


LadislavN

"Ki mondja meg neki az igazat?" Miért nem jó?

3 éve

marci83

"ki fogja elmondani az igazat neki" ez miért nem jó ?

1 éve

dnrelix98

Ki fog neki igazat mondani?- Ez miiért nem jó??????????????,

1 éve

zita717891

Mert ez a mondat tartalmában teljesen mást jelent

5 hónapja

IzabellaSz2

Ki foga közölni vele az igazságot?Miért nem jó?

1 éve

Borgi1981

Kérdésnél mikor használom a "going" -ot?Mert ez még nyilván nincs eldöntve,mivel kérdés.

1 éve